صنعت نفت آبادان هجدهمین تیم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با توجه به برد ۵ بر یک در دیدار رفت و ۲بر ۱ در دیدار برگشت؛ در مجموع ۷ بر ۲ داماش را شکست داد تا به عنوان هجدهمین تیم در دهمین دوره لیگ برتر حضور یابد. هشتمی عابدینی بهترین مقام ایران

در ادامه مسابقه‌های شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان آسیا در کره‌جنوبی، در اسلحه سابر مردان مجتبی عابدینی با کسب ۲۸ امتیاز هشتم شد تا بهترین مقام شمشیربازان ایران را در این دو روز به نام خود ثبت کند.

راه‌اندازی انجمن خیریه «دل‌شیر» توسط قطبی

انجمن خیریه «دل‌شیر» به سرپرستی افشین قطبی صبح دیروز همزمان با عید مبعث رسول اکرم‌(ص) با حضور در شیرخوارگاه شبیر واقع در یکی از محله‌های جنوب شرق تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

تیم ملی والیبال ایران به دیدار نهایی راه یافت

ملی‌پوشان والیبال کشورمان در چهارمین بازی خود در مسابقات جام ریاست جمهوری قزاقستان، موفق به شکست ۳ بر صفر تیم قزاقستان (الف) شد و به عنوان نخستین تیم دیدار نهایی معرفی شد.

حمید درخشان سرمربی نفت تهران شد

پس از اینکه سازمان لیگ اجازه نداد تا نادر دست‌نشان در لیگ برتر مربیگری کند، او تمرینات تیم نفت را ترک کرد و مربیگری این تیم در فصل جدید را حمید درخشان بر عهده خواهد داشت.

بزرگ‌ترین نقل و انتقال NBA

روزگذشته لبرون‌جیمز، ستاره تیم کلیولند کاوالیرز با امضای قرارداد ۱۵میلیون دلاری به تیم میامی پیوست. جدایی لبرون جیمز از این تیم در شرایطی بود که وی ۷ فصل موفق را در تیم خود پشت سر گذاشت.

شرط فروش زلاتان به میلان

مسوولان باشگاه بارسلونا اعلام کرده‌اند که در صورت انتقال زلاتان ابرهیموویچ با دریافت ۳۵ میلیون یورو به میلان، الکساندر پاتو، مهاجم برزیلی این تیم را به عنوان بخشی از قرارداد می‌خواهند.

اوسین بولت قهرمان دو ۱۰۰ متر لوزان

اوسین بولت رکورددار دوی ۱۰۰ متر جهان پس از رهایی از بند آسیب‌دیدگی در رقابت های لیگ جهانی دو و میدانی در لوزان سوئیس قهرمان شد.