فیفا: شایعه تبانی مسخره است

فیفا با رد شایعه تعیین نتیجه تعدادی از دیدارهای جام‌جهانی، احتمال هرگونه تبانی و مسائل پشت پرده را منتفی دانست. مربی برزیل نمی‌شوم

کارلوس آلبرتوپریراسرمربی، اسبق تیم ملی فوتبال برزیل گفت: بازگشت من به تیم ملی کشورم محال است.

اکیپ: پویول شیر دوربان شد

روزنامه پرتیراژ اکیپ فرانسه ازکارلوس پویول مدافع میانی تیم ملی اسپانیا به عنوان «شیر دوربان» یاد کرد.

اسپانیا برنده بازی با هلند است

براساس پیش‌بینی اختاپوس پیشگوی آلمان‌ها، ماتادورها در دیدار نهایی جام جهانی برنده خواهند شد.

سعید‌لو تماشاگر فینال جام جهانی ۲۰۱۰

علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت‌بدنی برای تماشای دیدار فینال جام جهانی راهی آفریقای جنوبی شد. سعیدلو قرار است در این سفر با برخی از مسوولان بلندپایه دیدار و گفت‌وگو کنند.

بالاخره فیفا در مقابل انتقادها تسلیم شد

در میان ایجاد موجی از انتقادها نسبت به لجاجت فیفا در عدم استفاده از امکانات ویدیوئی، سرانجام فیفا با پذیرش انتقادهای صورت گرفته، قول داد این مساله را در پایان جام جهانی بررسی کند.

لوگوی جام‌جهانی ۲۰۱۴ معرفی شد

از آنجایی که کشور برزیل در سال ۲۰۱۴ میزبان بیستمین دوره رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال خواهد بود، این کشور روز پنج‌شنبه در مراسمی لوگوی رسمی این رقابت‌ها را معرفی کرد.

لو تا یورو۲۰۱۲ مربی آلمان می‌ماند

یواخیم لو، مربی پنجاه ساله آلمانی قراردادش را تا سال ۲۰۱۲ و تا پایان رقابت‌های یورو۲۰۱۲ لهستان و اوکراین با مسوولان فدراسیون فوتبال آلمان تمدید خواهد کرد.

۳۰ هزاریورو برای خرید پل‌پیشگو

شرکت‌های مختلفی از شهر اورنسن اسپانیا، پیشنهادی ۳۰ هزار یورویی را برای خریداری پل پیشگو، هشت پای سرشناس آلمانی ارائه داده‌اند.

پلاتینی در بیمارستان ژوهانسبورگ بستری شد

میشاییل پلاتینی که در رستورانی در ژوهانسبورگ مشغول صرف شام بود، به دلیل ضعف ناشی از آنفلوآنزا ناگهان غش کرد و فورا به بیمارستان ژوهانسبورگ منتقل شد.