زمان اعلام شده برای تکمیل نقش‌جهان واهی است

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت:

زمان اعلام شده برای تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان وعده سر خرمن و واهی است و هیچ امیدی به تحقق این وعده‌ها وجود ندارد. مالزی در تلاش برای میزبانی مشترک جام جهانی

مالزی در تلاش است تا با همکاری اندونزی میزبانی مشترک بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲را به دست بیاورد.

استقلالی‌ها به دنبال جذب اسپانسر

مسوولان تیم فوتبال استقلال تهران در پی جذب اسپانسر برای رقابت‌های فصل جاری هستند، البته آنها قصد دارند با جذب اسپانسر بخشی از مطالبات بازیکنان را نیز پرداخت کنند.

مورینیو برای ما خطرناک است

ژاوی ارناندس هافبک بازی‌ساز تیم فوتبال بارسلونا گفت: رئال مادرید نه اما مورینیو برای ما خطرناک است.

جریمه ۷۰ هزار دلاری ابراهیم توره

ابراهیم توره مهاجم سنگالی سپاهان به خاطر بی نظمی ها و غیبت در تمرینات این تیم از سوی باشگاه سپاهان جریمه خواهد شد. به گفته رییس هیات مدیره باشگاه، این بازیکن به ازای تاخیر ۱۲ روزه خود مبلغی بین ۶۰ تا ۷۰ هزار دلار جریمه می‌شود.

مهاجم سابق پرسپولیس در آبادان

محسن خلیلی بازیکن سابق تیم پرسپولیس نفت آبادان را به عنوان تیم فصل آینده خود انتخاب کرده و عصر دیروز نیز برای انجام مذاکرات نهایی با مسوولان این باشگاه راهی آبادان شد.

در جام‌جهانی هم مثل من اوت می‌انداختند

علی علیزاده مهاجم تیم‌های استقلال وپرسپولیس گفت: درست است که اوت دستی را مد کردم و حتی در جام‌جهانی هم اوت بلند می‌انداختند، اما خودم دیگر این کار را ترک کردم. دیگر مثل آن موقع ها اوت نمی‌اندازم.

صادقی: پیروز گمراه شده است

پیروز قربانی در آخرین اظهارنظر خود باز هم علیه امیرحسین صادقی موضع گرفته است و عنوان کرده است با هیچ بنی بشری پیوند برادری ندارد. امیرحسین صادقی در این خصوص گفت: پیروز گمراه شده است. اگر یک بار او حرف‌های من را بشنود قانع خواهد شد.