به ما چه داده‌اند که انتظار هم دارند

پس از ناکامی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در کسب سهمیه مسابقه‌های قهرمانی جهانی ۲۰۱۱ در آرژانتین، محسن طاهری سرمربی تیم ملی گفت: این ناکامی نیست! چون چیزی به تیم نداده‌اند که از آن انتظار مقام داشته باشند. تنها دو مدال برنز ره‌آورد تیم ۱۱ نفره‌ ایران

یک ناکامی‌دیگر در پرونده فدراسیون کشتی و مدیریت یزدانی خرم ثبت شد و تیم ۱۱ نفره کشتی آزاد ایران تنها صاحب دو مدال برنز در مسابقات جایزه بزرگ باکو شد.

تیم مردان ایران با اقتدار از سد روسیه گذشت

تیم ملی تکواندو مردان ایران در نخستین دیدار خود در

جام جهانی چین با اقتدار و با نتیجه ۴ بر صفر از سد تیم روسیه گذشت. تیم ملی ایران امروز به مصاف اردن می‌رود.

راهیابی نماینده ایران به نیمه‌نهایی

تیم ملی والیبال نشسته ایران به مرحله نیمه پایانی رقابت‌های قهرمانی جهان راه یافت. در ادامه این مسابقات که در اوکلاهامای آمریکا برگزار می‌شود‌، جمعه شب، تیم ملی ایران با نتیجه ۳ به صفر مقابل چین به پیروزی دست یافت و در جمع ۴ تیم برتر قرار گرفت.

سریع‌ترین دونده دنیا، قهرمان شد

در ادامه رقابت‌های لیگ جهانی دو و میدانی که در پاریس برگزار شد، در ماده دوی صد متر، اوسین بولت از جامائیکا با کسب زمان ۹ ثانیه و ۸۴ صدم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی آسافا پاول و یوهان بلیک دیگر هموطنانش به ترتیب دوم و سوم شدند.

حضور ۶۴ تنیسور در فیوچرز ایران

۶۴ تنیسور از کشورهای چین، روسیه، زیمبابوه، هند، آمریکا، کویت، تاجیکستان، ارمنستان و ایران در رقابت‌های فیوچرز تهران با هم به رقابت می‌پردازند تا از بین آنها ۸ تنیسور وارد جدول اصلی شوند.

همایش کونگ‌فو کاران با حضور «سعیدلو»

همایش ۳ هزار نفری کونگ‌فو کاران با حضور علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی در استان اصفهان برگزار شد.

ابهام در اعزام کاروان ورزش ایران به سنگاپور

سید جلال یحیی‌زاده رییس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس، اعزام کاروان ورزشی ایران به المپیک سنگاپور را منوط به رفع برخی ابهامات و نگرانی‌های موجود نسبت به برگزاری این رقابت‌ها عنوان کرد.