شلیک میلاد به قلب فولاد

مجید جلالی که فصل گذشته کارش را با شکست مقابل استیل آذین در اهواز شروع کرده بود، در آغاز فصل جدید نیز مقابل استیل آذین شکست خورد. گل: زنیدپور(۸۹) برای استیل آذین

ورزشگاه تختی،‌ تماشاگر ۳هزارنفر

داور: خداداد افشاریان

اخطار: خورج(فولاد)،‌ خلیلی (استیل‌آذین)

فولاد: میثاق معمارزاده، علی حمودی، جابا موجیری، امید خورج،‌ میثم خسروی،‌ سیامک سرلک(۷۰ مهدی مومنی)،‌ رضا معقولی، کریم شاهوردی،‌ بختیار رحمانی، رضا نوروزی(۶۰ آرش افشین)، روح‌الله بیگدلی(۷۰ مهرزاد جماعتی)

سرمربی: مجید جلالی

استیل آذین:‌ سوشا مکانی، مهدی مهدوی‌کیا، مهدی محمدی،‌ محمداسماعیل نظری، حسن اشجاری، فریدون زندی،‌ حسین کاظمی، حسین کعبی، میلاد زنیدپور

(۹۰ امیر شاپورزاده)،‌ سیاوش اکبرپور(۸۵ محسن خلیلی)،‌ محمد غلامی(۴+۹۰ علی عشوری‌زاد)

سرمربی: تمباکوویچ

شرح بازی:

در مجموع ۹۰ دقیقه استیل آذین برتر از فولاد ظاهر شد. بعد از اینکه ضربات سیاوش اکبرپور و محمد غلامی به تیرهای عمودی سمت چپ و راست دروازه فولاد برخورد کرد در نهایت میلاد زنیدپور بازیکن اهوازی استیل که زمانی از فولاد جواب شده بود با یک شلیک سنگین از تیم سابقش انتقام گرفت.

شرح گل:

۱ـ صفر(استیل آذین): دقیقه ۸۹ در پی یک ضربه ایستادگی از فاصله ۲۰ متری میلاد زنیدپور با شوتی سنگین توپ را از بین دست‌های میثاق معمارزاده وارد دروازه فولاد کرد.

اتفاق ویژه: وضعیت بسیار نامساعد چمن ورزشگاه تختی اهواز مهم‌ترین نکته در این مسابقه بود که مانع از انجام یک بازی زیبا از سوی دو تیم شد.

بهترین بازیکن: میلاد زنیدپور بازیکنی که کفه ترازو را به سود استیل آذین پایین آورد و اولین سه امتیاز را برای سرمربی صربستانی کسب کرد، بازیکن برتر میدان بود.