اجاره تیم مقاومت سپاسی!

در اقدامی‌عجیب تیم های پایه مقاومت سپاسی اعم از نوجوانان و جوانان و امیدها اجاره داده شدند. باشگاهی که سالیان سال در امر سازندگی شهره بود تیم‌های پایه‌اش را به مبلغ ۲۰میلیون تومان برای یکسال اجاره داد! تیموریان با بلکبرن به توافق رسید

«آندرانیک تیموریان»، هافبک فصل گذشته تیم فولهام انگلیس که اکثرا در این تیم حتی نیمکت‌نشین هم نبود با مسوولان باشگاه بلکبرن انگلیس به توافق نهایی رسید و سال آینده در این تیم پرسابقه انگلیسی بازی خواهد کرد.

مگر فقط او در اروپا بازی کرده است

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور، دبیر ستاد منشور اخلاقی در خصوص اظهارات دایی درخصوص منشور اخلاقی گفت: من در اروپا بازی نکرده‌ام، اما فقط دایی هم نبوده که در کشورهای دیگر بازی کرده است.

رای فوتبالیست دوپینگی شنبه اعلام می‌شود

احمد هاشمیان، رییس کمیته‌ پزشکی فدراسیون فوتبال چهارشنبه را آخرین مهلت فوتبالیست دوپینگی برای ارائه مستندات دانست و گفت: روز شنبه رای نهایی درخصوص این ورزشکار اعلام می‌شود.

توافق بارسلونا با آرسنال بر سر فابرگاس

بارسلونا در آستانه توافق با آرسنال بر سر خرید سسک فابرگاس است. به نظر می‌رسد آرسنال بر سر قیمت ۴۵ میلیون یورو راضی شده باشد.

غیبت عابدزاده روی نیمکت استیل آذین!

احمدرضا عابدزاده، مربی دروازه‌بان‌های استیل آذین در بازی این تیم مقابل فولاد در اهواز روی نیمکت حضور نداشت و از جایگاه ویژه بازی را تماشا کرد. تومباکوویچ در خصوص حضور احمدرضا عابدزاده گفت: ترجیح می‌دهیم در این خصوص صحبتی را مطرح نکنیم و در روزهای آینده در خصوص حضور عابدزاده روی تیمکت تیم، جزئیات را بیان کنیم.

گوتی در بشیکتاش

گوتی پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید، با قراردادی دو ساله به بشیکتاش ترکیه پیوست.

قاضی بهترین دفاع چپ می‌شود

منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم ذوب آهن گفت: محمد قاضی را اجبارا در دفاع چپ قرار دادیم. باید در این پست، باتجربه‌تر شود و ما مطمئن هستیم محمد قاضی می‌تواند از این پست به تیم ملی برود.