سقوط کشتی به رده‌ پنجم دنیا

تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب دو برنز به رده پنجم دنیا سقوط کرد. این بدترین نتیجه تاریخ کشتی ایران در مسابقات جهانی جوانان محسوب می‌شود و ایران در مسابقاتی که در ۲۰ سال گذشته در آن شرکت کرده همواره روی سکو بوده است. این پاروزن به تاریخ پیوست

پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون جهانی روئینگ از عملکرد محسن شادی، قایقران ایرانی حاضر در مسابقه‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در بلاروس تمجید کرد و گفت: شادی در این رقابت‌ها برای دومین بار پیاپی مدال طلا را برگردن آویخت تا به تاریخ بپیوندد.

حمزه محمدی به مدال طلا رسید

در سومین روز از مسابقات جهانی وزنه برداری جانبازان و معلولین، حمزه محمدی وزنه‌بردار وزن ۶۰ کیلوگرم بزرگسالان کشورمان موفق شد مدال طلای این وزن را از آن خود کند.

تیم ملی بسکتبال امروز به مصاف اسلوونی می‏رود

ملی پوشان بسکتبال کشورمان امروز نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جام استانکوویچ را مقابل اسلوونی برگزار خواهند کرد.

قهرمان هفت دوره تور دو فرانتس، خداحافظی کرد

لانس آرمسترانگ، قهرمان هفت دوره رقابت‌های تور دو فرانتس در پایان رقابت‌های این فصل تور دو فرانس با دنیای دوچرخه سواری وداع کرد. وی که خود از چنگ سرطان گریخته، می‌خواست در دور آخر این رقابت‌ها با پیراهن شماره ۲۸ به نشانه احترام به ۲۸ میلیون سرطانی دنیا به رقابت بپردازد؛ اما برگزارکنندگان رقابت‌ها به دیل مغایر بودن با قوانین، مانع از انجام این کار شدند.

برزیل‌، قهرمان لیگ جهانی والیبال

تیم ملی والیبال برزیل با نتیجه۳ - ۱ مقابل روسیه به پیروزی رسید و قهرمان جهان شد. این نهمین قهرمانی پر افتخارترین تیم تاریخ مسابقات لیگ جهانی والیبال در ۱۰ سال گذشته بود.

محرومیت ۱۲ ورزشکار دوپینگی ایران

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشورمان در نشست ویژه‌ای‌ ۹ وزنه‌بردار، یک تیرانداز و ۲ ورزشکار معلول را به مدت ۸ سال از حضور در مسابقات محروم کرد.

فراری فاتح فرمول یک آلمان شد

رقابت‌های اتومبیلرانی فومول یک آلمان با قهرمانی تیم فراری به پایان رسید. در دور نهایی این رقابت‌ها فرناندو آلونسو وفیلیپه ماسا هردو از تیم فراری اول و دوم شدند.