دیدارهای دوستانه چهارشنبه شب با توقف قهرمان جام‌جهانی و پیروزی آرژانتین پیگیری شد. ۳۶ دیدار در نقاط مختلف دنیا برگزار شد و در مهم‌ترین این دیدارها، اسپانیا، قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۰ با تساوی یک بر یک مقابل مکزیک متوقف شد. در کپنهاگ، بازی دانمارک و آلمان در شرایطی با نتیجه ۲بر ۲به پایان رسید که آلمان تا ۱۵ دقیقه پایانی ۲- صفر پیش افتاده بود. اسپانیا فاتح جام نوزدهم در دقیقه ۹۱ از شکست گریخت. در ورزشگاه آزتک مکزیکوسیتی، مکزیکی‌ها تا ثانیه‌های پایانی بازی با گل هرناندز از اسپانیا پیش افتاده بودند اما داوید سیلوا، گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان برسد.

ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در این دیدار بازی ۸ تعویض انجام داد و اگرچه تعدادی از بازیکنان اصلی تیمش را به زمین فرستاد، اما از داویدویا استفاده نکرد. دل بوسکه در این باره گفت: این مساله تنها به دلیل احتیاط بود. تصمیم گرفتم برای جلوگیری از آسیب دیدگی به او استراحت بدهم.

اما اروگوئه تیم چهارم جام‌جهانی که تا دقیقه ۸۴ با آنگولا بدون گل مساوی بود، دو گل در دقایق باقیمانده زد و بازی را با برتری به پایان رساند.

آرژانتین با گلزنی آنخل دی ماریا، ایرلند جنوبی را از پیش رو برداشت. انگلستان با گل‌های استیون جرارد، ۲ بر ۱ مجارستان را شکست داد.

فرانسه که همچنان درگیر ماجراهای پرحاشیه جام‌جهانی است، با سرمربیگری لورن بلان ۲ بر ۱ مغلوب نروژ شد. هر دو گل نروژ را اریک آندره هوسکلپ به ثمر رساند.

در دیگر دیدارهای نتایج زیر به دست آمد.

تایلند یک- سنگاپور صفر / گینه ۲ - مالی صفر / تانزانیا یک - کنیا یک / اوگاندا یک - زامبیا یک / چین یک- بحرین یک / قزاقستان ۳ - عمان یک / مصر ۶ - کنگو ۳ / روسیه یک - بلغارستان صفر / بلاروس ۲- بحرین صفر / آذربایجان یک- کویت یک / بورکینافاسو ۳- کنگو صفر / فنلاند یک- بلژیک صفر / مولداوی صفر- گرجستان صفر / قبرس یک - آندورا صفر / سنگال یک - کیپ وارده صفر / مالت یک- مقدونیه یک / عربستان سعودی یک - توگو صفر / سوئد ۳ - اسکاتلند صفر / گابن ۲ - الجزایر یک / جمهوری چک ۴- لتونی یک / ترکیه ۲- رومانی صفر / آلبانی یک - ازبکستان صفر / سوئیس یک - اتریش صفر /

مونته نگرو ۲ - ایرلند شمالی صفر / کامرون ۳ - لهستان صفر / یونان یک- صربستان صفر / اسلوواکی یک- کروواسی یک / آفریقای جنوبی یک - غنا صفر / اسلوونی ۲ - استرالیا صفر / ولز ۵ - لوکزامبورگ یک / ایسلند یک - لیختن‌اشتاین یک / اروگوئه ۲ - آنگولا صفر /مراکش ۲ - گینه بیسائو یک / فلسطین صفر - موریتانی صفر