بازگشت استقلال و جباری در دقیقه 90

ضربه کاشته مجتبی جباری در دقیقه نود علاوه بر آنکه استقلال را از شکست نجات داد این بازیکن را به شرایط سابق بازخواهد گرداند. استقلال در این بازی که با تساوی به پایان رسید، تیمی جذاب و هیجان‌انگیز بود که حتی می‌توانست برنده بازی باشد. آنها با وجود تساوی، هواداران خود را به هیجان آوردند. گل‌ها: محمد غلامی در دقایق ۱۶ و ۸۶ برای استیل آذین و فرهاد مجیدی در دقیقه ۸۰ و مجتبی جباری در دقیقه ۱+۹۰ برای استقلال.

ورزشگاه: آزادی، تماشاگر ۲۵هزار نفر

داور: محسن قهرمانی.

اخطار: سیاوش اکبرپور، علی کریمی و حسین کعبی (استیل آذین)، میلاد میداوودی و کیانوش رحمتی(استقلال).

اخراج: زندی (استیل آذین).

ترکیب استقلال: محمد محمدی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، مهدی امیر آبادی، لوئیز فابیانو، فیلیپ آلوز دسوزا (۷۰‌- اندرسون ریکاردو سانتوز)، مجتبی جباری، کیانوش رحمتی، ایمان مبعلی (۵۸ - محسن یوسفی)، فرهاد مجیدی و میلاد میداوودی.

سرمربی: پرویز مظلومی.

ترکیب استیل آذین: حمید نشاط جو، مهدی محمدی، علی کریمی، حسن اشجاری، حسین کعبی، مهدی مهدوی کیا، سیاوش اکبرپور (۶۱ - مهرزاد معدنچی)، حسین کاظمی، میلاد زنیدپور (۸۱ - علی عشوری‌زاد)، فریدون زندی و محمد غلامی.

سرمربی: لوسیانو تومباکوویچ.

شرح گل:

۱ـ صفر(استیل آذین): محمد غلامی به قلب دفاع استقلال زد و پس از یکی، دوبار پا عوض کردن با مکثی هوشمندانه فضای خوبی را برای خود ایجاد کرد و سپس با ضربه‌ای محکم از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را گشود.

۱ـ۱(استقلال): فرهاد مجیدی در یک فعل و انفعال روی پاس دوسانتوس روی محوطه شش قدم در حالتی نامتعادل گل مساوی را به ثمر رساند. استیل آذینی‌ها اعتراض شدیدی روی این گل داشتند. آنها عقیده داشتند قبل از گل روی نشاط‌ جو خطا انجام شده است.

۲ـ۱(استیل آذین): محمد غلامی روی پاس عالی حسین کاظمی در قلب دفاع استقلال صاحب توپ شد و بدون معطلی با یک ضربه چیپ گل دوم خودش را به ثمر رساند تا به جمع صدرنشینان جدول گلزنان بپیوندد.

۲ـ۲ (استقلال): یک خطا روی قوس محوطه جریمه موقعیت خوبی را نصیب استقلال کرد که مجتبی جباری به زیبایی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

اتفاق ویژه‌۱: فریدون زندی در لحظات تلف شده بازی روی یک صحنه کنترل خود را از دست داد و به سمت میلاد میداوودی رفت و میلاد میداوودی را که روی زمین افتاده بود از روی زمین بلند کرد که این مساله با واکنش تند استقلالی‌ها به خصوص مجیدی و منتظری توام شد و بازی را به جنجال کشید. زندی در این فعل و انفعال از بازی اخراج شد.

اتفاق ویژه۲: هنگامی که سیاوش اکبرپور در دقیقه ۶۱ مسابقه تعویض شد و جای خود را به مهرزاد معدنچی داد؛ در حالی که به نظر می‌رسید از تعویض خودش چندان راضی نیست با مکث زیادی زمین مسابقه را ترک کرد که این مکث واکنش منفی هواداران استقلال را در پی داشت و این بازیکن را بی‌غیرت خطاب کردند.

وی نیز هنگام ترک زمین با دست به روی آرم پیراهنش که نوشته بود استیل آذین می‌زد و برای هواداران دست زد و بانداژ دور دستش را با عصبانیت باز کرد و روی نیمکت نشست.

بهترین بازیکن: محمد غلامی مهاجم استیل آذین با دو گلی که به ثمر رساند از بهترین‌های زمین بود. اما شاید فرهاد مجیدی بتواند بهترین عنوان بازیکن میدان را از آن خود کند. او بارها علی کریمی و سایر مدافعان استیل را در نبردهای روبه‌رو شکست داد و یک گل به ثمر رساند.