حسین کعبی در بیمارستان بستری شد

هافبک تیم فوتبال استیل آذین پس از دیدار شنبه‌شب این تیم مقابل استقلال در بیمارستان بستری شد. حسین کعبی پس از پایان دیدار شنبه شب مقابل استقلال در راه مراجعت به منزل دچار درد شدید در ناحیه پهلو شد که بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت معاینه قرار گرفت. در معاینات و عکسبرداری‌های انجام شده مشخص شد وی دچار سنگ کلیه است و باید تحت مراقبت‌های ویژه قرار بگیرد. کعبی شب گذشته را در بیمارستان سپری کرد و قرار است تا ساعاتی دیگر تحت عمل سنگ شکن قرار بگیرد.

گواردیولا: نباید ماتم بگیریم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا گفت: نباید ماتم بگیریم. پپ گوآردیولا در این دیدار به بازیکنان ملی‌پوش خود استراحت داده بود و تعدادی از بازیکنان جوانش را به میدان فرستاده بود و در پایان با نتیجه ۳ بر یک بازی را به سویا واگذار کرد. سرمربی آبی و اناری‌ها در نشست خبری پس از بازی گفت: جای هیچ عذر و بهانه‌ای نیست. از قبل برنامه داشتیم که در این دیدار بازیکنان جوان را محک بزنیم، حالا که شکست خورده‌ایم، نباید ماتم بگیریم. شرایط به گونه‌ای رقم خورد که می‌خواستیم بازیکنان جوان را در یک دیدار سخت و دشوار به میدان بفرستیم و حالا نباید به دنبال بهانه‌جویی باشیم. پپ گواردیولا که فصل گذشته تیمش را برای دومین سال پیاپی به مقام قهرمانی لالیگا رساند، قصد دارد با تکرار نتایج فصل گذشته بار دیگر به مقام قهرمانی برسد.

صدور رای استیناف پرونده «دایی - فدراسیون»

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای پرونده علی دایی و این فدراسیون را صادر کرد. سرانجام پس از هفته‌ها کش و قوس فراوان کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در جلسه فوق‌العاده روز شنبه رای تجدید نظر پرونده شکایت علی دایی از فدراسیون فوتبال و همچنین دعوای تقابل فدراسیون علیه علی دایی را صادر کرد. در این نشست که با حضور کلیه اعضای کمیته استیناف برگزار شد پس از بررسی مجدد پرونده و اظهارات وکیل علی دایی کمیته رای نهایی خود را صادر کرد، اما «صالحی» رییس کمیته استیناف تاکید کرد که این رای پس از ابلاغ به طرفین پرونده رسانه‌‌ای خواهد شد. صالحی به خبرنگار ایسنا گفت: رای استیناف صادر شده است و امروز به کمیته انضباطی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

چلسی گام نخست را محکم برداشت

چلسی لیگ برتر انگلیس را با پیروزی پرگل آغاز کرد. قهرمان فصل گذشته انگلیس در هفته نخست لیگ جزیره، شنبه شب با نتیجه ۶ بر صفر وست برومویچ را در هم کوبید. در این دیدار دیدیه دروگبا ۳ بار، مالودا دو بار و لمپارد یک بار برای آبی‌های لندن گلزنی کردند. در دیگر دیدارهای هفته نخست منچسترسیتی مقابل تاتنهام با تساوی بدون گل متوقف شد و بلک‌پول که به تازگی به لیگ برتر راه پیدا کرده در نخستین گام با ۴ گل ویگان را شکست داد.