به هدفمان رسیدیم

در شروع هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و صبای قم با تساوی به پایان رسید. سه‌شنبه شب و در آغاز هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر(خلیج فارس) دو تیم صبا و فولاد و در حضور ۳ هزار تماشاگر خوزستانی رودر روی هم قرار گرفتند که در پایان تلاش دو تیم نتیجه‌ای نداشت و این دیدار با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید. این دو تیم با تک امتیازی که به دست آوردند، هشت امتیازی شدند تا همچنان در میانه جدول باقی بمانند. سرمربی تیم فوتبال صبای قم درمورد تساوی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: ما قصد داشتیم با حفظ بازی خواسته‌های خود را عملی کنیم و در این خصوص توانستیم در خانه فولاد به اهداف خود دست پیدا کنیم.

محمود یاوری در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور عنوان کرد: ابتدا باید جوانان و ورزشکاران خوزستانی را تحسین کرد که در چنین شرایط آب و هوایی نامناسبی بازی‌های خود را به بهترین شکل برگزار می‌کنند. برگزاری فوتبال در خوزستان بسیار دشوار است. وی افزود: من پیش از بازی روی تخته برای بازیکنان خود نوشتم، استفاده بهینه از تجربیات شما یکی از راه‌های اصلی نتیجه گرفتن برابر فولاد است.

تیم ما با تجربه‌ بالای خود برابر تیمی بازی کرد که از نظر تکنیکی و تاکتیک‌پذیری در سطح بالایی قرار داشت.

یاوری ادامه داد: ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان از تیم‌هایی هستند که بازیکنان آنها به طور کامل تابع مربیان خود هستند و تکنیک‌های روز دنیا را در زمین به نمایش می‌گذارند.

یاوری خاطرنشان کرد: ما روی تیم فولاد حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم. جلالی تیم منسجمی را بسته است و بازیکنان خوبی را دور هم جمع کرده است. ما در ابتدا سعی کردیم بازی را آرام کنیم و بیشتر در وسط زمین به کارهای تاکتیکی بپردازیم. بازیکنان ما با اجرای تدابیر تاکتیکی مناسب خواسته‌های ما را عملی کردند و توانستیم یک امتیاز با ارزش را کسب کنیم.

سرمربی تیم صبای قم عنوان‌کرد: تصور پیروزی برابر فولاد خوزستان برای ما امکان پذیر نبود و ما نتیجه تساوی را برای این دیدار نتیجه خوبی می‌دانستیم و توانستیم در خانه فولاد و شرایط سخت آب و هوایی اهداف خود را محقق کنیم.