شکایت دو بازیکن از تراکتورسازی به کمیته انضباطی

عباس آقایی و امین امینی فر دو بازیکن فصل پیش تیم فوتبال تراکتورسازی به دلیل دریافت نکردن مطالباتشان از این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کردند. باشگاه تراکتورسازی با برخی از بازیکنان فصل پیش هنوز تسویه حساب مالی نکرده ‌است که به همین خاطر دو بازیکن برای رسیدن به طلب خود تصمیم به شکایت از باشگاه گرفتند. طلب عباس آقایی که فصل پیش برای مدت کوتاهی در تراکتورسازی حضور داشت مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان است، اما هنوز میزان طلب امینی‌فر اعلام نشده است. محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هم اکنون در حال بررسی این شکایت‌ها است.

محرومیت یاغی‌های فوتبال فرانسه

فدراسیون فوتبال فرانسه احکام انضباطی «نیکولاس آنلکا» و «پاتریس اورا» به همراه دو بازیکن دیگر را صادر کرد. فدراسیون فوتبال فرانسه پس از گذشت نزدیک به دو ماه از حذف این تیم از جام جهانی ۲۰۱۰ در مورد بازیکنان خاطی این تیم تصمیم گرفت. بر این اساس فدراسیون فوتبال فرانسه نیکولاس آنلکا را به دلیل بی احترامی به ریموند دومنک، سرمربی خروس‌ها در جام‌جهانی و همچنین درگیری با کادر فنی از حضور در ۱۸ بازی محروم کرد. پاتریس اورا هم به دلیل این که در جنجال‌های به وجود آمده پیش از آخرین دیدار فرانسه مقابل میزبان جام‌جهانی نقش کلیدی داشت، ۵ جلسه از همراهی تیم ملی محروم شد. فدراسیون فوتبال فرانسه همچنین اعلام کرد که فرانک ریبری و جرمی تولالان به دلیل شرکت نکردن در تمرین پیش از بازی مقابل آفریقای جنوبی به ترتیب سه و یک جلسه از حضور در تیم ملی محروم شدند. سختگیری فدراسیون فوتبال و تنبیه شدید بازیکنان این تیم، در آستانه بازی‌های انتخابی یورو ۲۰۱۲، تاثیر زیادی بر عملکرد فرانسه خواهد داشت، هرچند آنلکا پیش از این اعلام کرده بود دیگر قصد ندارد در بازی‌های ملی برای کشورش به میدان برود.

کامرانی‌فر سکوتش را در مورد قطبی شکست

کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران سکوت خود را در مورد حضور سرمربی تیم ملی در آفریقای‌جنوبی شکست. حسن کامرانی‌فر در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: نیازی نمی‌دیدم که در مورد حضور افشین قطبی در جام جهانی آفریقای جنوبی حرفی بزنم؛ اما امروز می‌گویم که افشین قطبی در آفریقای جنوبی حضور داشت. شاید با این حرف من، جامعه فوتبال از حالا به بعد به فکر موفقیت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا باشد. وی در مورد اینکه چرا تا امروز در این زمینه سکوت کرده بود، گفت: تصور می‌کردم این مساله ارتباطی به من نداشته باشد؛ اما اکنون به خاطر تیم ملی، سکوتم را شکستم. شاید به این ترتیب بتوانم به تیم ملی کمک کنم. کامرانی‌فر در مورد اینکه آیا با قطبی در آفریقای‌جنوبی ملاقاتی داشته است، گفت: چندین مرتبه با تلفن همراهش که مخصوص آفریقای‌جنوبی بود، با او تماس تلفنی داشتم.