تنها راه نجات ورزش و فوتبال حضور بخش خصوصی است

دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: برای اینکه بتوانیم ورزش و فوتبال را از وضعیت فعلی خارج کنیم باید زمینه ورود بخش خصوصی را فراهم کنیم. به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام افشارزاده ضمن بیان این مطلب افزود: بسیاری از مسوولان کشور اعتقاد داشته و دارند که تنها راه نجات ورزش و فوتبال حضور بخش خصوصی در آن است. چیزی که در تمامی‏دنیا نیز مرسوم بوده و فواید آن برای همگان کاملا آشکار است. در اینکه ورود بخش خصوصی به فوتبال یک نیاز مبرم است، هیچ حرف و سخنی نیست.

افشارزاده افزود: فوتبال یک رشته پرهیجان و پر مخاطب است و هواداران بسیاری را هم در جهان به همراه خود دارد که مسوولان فوتبال ایران باید از این موضوع نهایت استفاده را برده و به درستی راهکارهای لازم را برای ورود بخش خصوصی به فوتبال ارائه دهند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه رییس جمهور نیز در این خصوص دستورات لازم را صادر کرد و ریاست سازمان تربیت بدنی نیز پیگیر نحوه ورود بخش خصوصی به فوتبال هستند که این بیانگر این واقعیت است، که حالا ورود بخش خصوصی به ورزش و فوتبال به عنوان یک نیاز احساس شده است. وی ادامه دارد: اصولا مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC دوست دارند که شرکت‏های مهم و شناخته شده و به تعبیری معتبر را به عنوان حامیان مالی به همراه خود داشته باشند که این به نوعی تائید آن شرکت‏ها نیز می‏باشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال غرب آسیا با نام جام زر ماکارون گفت: اعتماد بر عملکرد بخش خصوصی می‏تواند پای شرکت‏های صنعتی بسیاری را به فوتبال ایران باز کند و من اعتقاد دارم که برای بقای فوتبال باید به شرکت‏های ایرانی اعتماد کرد.