بازی استقلال- پرسپولیس همان ۲۳ مهر

عزیز محمدی، رییس سازمان لیگ گفت: به‌خاطر بازی تیم ملی با برزیل احتمال دارد در بازی‌های هفته یازدهم هم تغییری ایجاد شود؛ اما بازی استقلال- پرسپولیس در همان روز اعلام شده یعنی ۲۳ مهر برگزار خواهد شد. صدای ضرب زورخانه در مدارس ایران

کیومرث هاشمی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور تربیت بدنی و سلامت از اجرای ورزش باستانی در قالب ورزش صبحگاهی در مدارس سراسر کشور خبر داد.

پیام تبریک سعیدلو به بهداد سلیمی

علی سعیدلو، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در پیامی، کسب عنوان قوی‌ترین مرد جهان را به بهداد سلیمی، جامعه ورزش و ملت با عزت ایران تبریک گفت.

روزهای بد اوساسونا بدون نکونام و شجاعی

هفته پنجم مسابقات لیگ اسپانیا، لالیگا، یکشنبه‌شب پیگیری شد و اوساسونا در حالی که جواد نکونام و مسعود شجاعی حتی روی نیمکت هم نبودند، با نتیجه یک بر صفر مقابل اسپانیول تن به شکست داد.

علی آبادی امروز به مجلس می‌رود

محمد علی‌آبادی، رییس پیشین سازمان تربیت بدنی امروز با حضور در مجلس به ابهامات گزارش کمیته تحقیق و تفحص در دوره مدیریت خود پاسخ خواهد داد.

پردیس ملت بازی «ایران» و«عمان» را پخش می‌کند

پردیس سینمایی ملت تهران در ادامه پخش زنده مسابقات فوتبال که از جام جهانی آغاز شده است، بازی امروز ایران و عمان را از سری مسابقات غرب آسیا روز سه شنبه ۶ مهرماه در ساعت ۱۷:۳۰ در یکی از سالن‌هایش پخش خواهد کرد.

نخستین پیروزی والیبال ایران درجهان

تیم ملی والیبال کشورمان با غلبه ۳بر۱ بر ژاپن علاوه بر کسب نخستین پیروزی در مسابقات قهرمانی مردان جهان، موقعیت صعود به مرحله دوم رقابت‌های ۲۰۱۰ را نیز برای خود فراهم کرد.

حمایت قطعی بن ‌همام از میزبانی قطر در جام جهانی

محمد بن همام، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت قطعی خود را از قطر برای میزبانی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ اعلام کرد.

سپاهان در اولین دیدار شکست خورد

دومین روز مسابقه‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا در لبنان با شکست۲۶ بر۳۰ فولاد سپاهان ایران برابر تیم مظهر عربستان به پایان رسید.