دو مدال در گوانگجو می‌گیریم

بهداد سلیمی در مورد بازی‌های آسیایی گوانگجو و قولی که در مورد کسب دو مدال در دسته فوق سنگین این بازی‌ها داده بود گفت: من و سجاد انوشیروانی حریفان آسیایی‌مان را خوب می‌شناسیم و فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که وجود دارد بتوانیم دو مدال از دسته فوق سنگین برای ایران کسب کنیم. ذوب‌آهن از صعود به فینال باز ماند

در مرحله نیمه نهایی سیزدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم هندبال ذوب‌آهن با شکست ۲۲-۲۰ برابر حریف عربستانی از صعود به دیدار نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا باز ماند.

تیم والیبال ایران در جام شیخ راشد

تیم والیبال امید ایران برای شرکت در جام شیخ راشد، امروز صبح به امارات می‌رود. این مسابقات با حضور تیم‌های ایران، پاکستان، تونس، هند، لبنان و امارات از ۱۶ تا ۲۶ مهرماه در دبی برگزار می‌شود.

صعود شاهقلی به مرحله یک چهارم نهایی

در ادامه هفته پنجم مسابقات تنیس فیوچرز تهران انوشا شاهقلی موفق شد حریف هندی خود را شکست داده و راهی دور یک چهارم نهایی شود.

صربستان در نیمه پایانی والیبال جهان

در دومین روز از سومین مرحله رقابت‌های والیبال جهانی، تیم صربستان با نتیجه ۳ به ۱ روسیه را شکست داد و با ۲ برد پیاپی و ۴ امتیاز به عنوان نخستین تیم، گام به مرحله نیمه پایانی گذاشت.

پیروزی واترپلوی جوانان ایران بر قزاقستان

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در اندونزی به سر می‌برد در اولین و حساس‌ترین دیدار مرحله اول این رقابت‌ها در برابر تیم قزاقستان قرار گرفت و با نتیجه ۱۳ بر ۶ حریفش را شکست داد.

آمادگی ۵/۱ میلیون داوطلب برای گوانگجو

حدود یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۳۳۱ نفر شهروند چینی تا نیمه شب ۳۰ سپتامبر(تاریخ معین ثبت نام) برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو درخواست داوطلبی داده‌اند.

آغاز اولین رقابت تنیس ساحلی در ایران

اولین دوره مسابقات تنیس ساحلی در ایران از دیروز در استان گلستان آغازشد. رقابت‌های این رشته که به تازگی در ایران فعال شده، در ساحل جزیره آشوراده بندر ترکمن آغاز شده است.