دوپینگ تنیسور تیم ملی ایران مثبت اعلام شد

سایت فدراسیون جهانی تنیس اعلام کرد: طبق اعلام آژانس ضد دوپینگ ایران، محمد مهذب نیا تنیسور ۲۸ ساله ایرانی از قوانین ضد دوپینگ تخطی کرده و ماده ممنوعه در نمونه او یافت شده است. بر این اساس، مهذب نیا دو سال از حضور در کلیه مسابقات محروم می‌شود. ذوب‌آهن ایران چهارم شد

سیزدهمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا با قهرمانی تیم السد لبنان و ایستادن نمایندگان کشورمان ذوب‌آهن و سپاهان در رده‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی تیم‌ها به پایان رسید.

نتیجه فرجام‌خواهی علی حسینی مشخص نیست

با وجود قول‌های فراوان مسوولان فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری کشورمان به خصوص حسین رضازاده، هنوز نتیجه فرجام خواهی «سعید علی حسینی» اعلام نشده است.

صعود ۷ پله‌ای دوچرخه سواری ایران

تیم دوچرخه سواری ماده ۴ کیلومتر تیمی‌ایران در آخرین رده‌بندی اتحادیه بین‌المللی ۷ پله صعود کرد. در این رده‌بندی تیم ایران که در ماه گذشته رتبه پانزدهم را کسب کرده بود با صعودی ۷ پله‌ای به رده هشتم جدول تیم‌های برتر مسابقات ماده ۴ کیلومتر تیمی‌دست یافت.

خودروی زانتیا، پاداش بهداد سلیمی

رضازاده، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد: به مناسبت قهرمانی بهداد سلیمی در دسته فوق سنگین جهان، یک دستگاه خودروی زانتیا به او اهدا خواهد شد.

پیروزی بسکتبال ایران برابر لبنان

تیم بسکتبال زیر ۱۵ سال کشورمان دومین دیدار خود را در مسابقات قهرمانی غرب آسیا با پیروزی برابر لبنان به پایان رساند. این دیدار پنج‌شنبه شب در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که تیم ایران در نهایت با نتیجه ۷۲ بر ۶۹ برابر تیم زیر ۱۵ سال لبنان به پیروزی دست یافت.

آغاز لیگ برتر تکواندو

فصل جدید لیگ برتر تکواندو (جام خلیج‌فارس) امروز با برگزاری افتتاحیه مسابقات در خانه تکواندو آغاز می‌شود. در دوره قبل لیگ برتر تکواندو، تیم فولاد ماهان سپاهان قهرمان شده بود.

اوباما و بوش بسکتبالیست شدند!

اوباما و بوش به همراه سایر سیاستمداران جمهوریخواه و دموکرات به بسکتبالیست یک بازی رایانه‌ای کنسول بازی «ووی» تبدیل شدند و در زمین این بازی رایانه‌ای با یکدیگر مبارزه می‌کنند.