به طلایی‌های گوانگجو سند خانه می‌دهیم

علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی گفت: برای بالابردن انگیزه ملی‌پوشان هر ورزشکاری که در گوانگجو مدال طلا کسب کند در همانجا مبلغ ۱۵۰ سکه طلا و بلافاصله پس از بازگشت به ایران در همان فرودگاه سند یک ملک مسکونی به آنها تحویل داده خواهد شد. سفر لیونل مسی به غزه

پایگاه اینترنتی شبکه فاکس اسپرت آرژانتین اعلام کرد، لیونل مسی از سوی یونیسف دعوت شده تا درنیمه ژوئیه به عنوان سفیر حسن نیت این سازمان در غزه و پاکستان باشد.

شاخص‎ترین ورزشکار «پرچمدار» ایران می‎شود

افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه پرچمدار کاروان ورزش ایران برای حضور در بازی‎های آسیایی گوانگجو هنوز مشخص نشده است، گفت: طبق معمول شاخص‎ترین ورزشکار از نظر اخلاق و پیشینه ورزشی عهده دار حمل پرچم خواهد بود.

شکایت مصطفوی از کفاشیان و مجتبی شریفی

داریوش مصطفوی، رییس پیشین فدراسیون فوتبال با تنظیم دادخواستی در دادسرای کارکنان دولت و دادستانی انتظامی‌قضات از علی کفاشیان (رییس فدراسیون) و مجتبی شریفی(رییس کمیته انضباطی) به جهت نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی ‌شکایت کرد.

تومباکوویچ در آستانه اخراج

به دنبال کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال استیل‌آذین، جلسه هیات مدیره این باشگاه به‌زودی برگزار می‌شود. گفته می‌شود یکی از بحث‌های این جلسه بحث اخراج تومباکوویچ است.

نادال قهرمان شد

رافائل نادال اسپانیایی با شکست گائل مونفیلز در مرحله نهایی رقابت‌های تنیس آزاد توکیو به مقام قهرمانی رسید.

مسعود مرادی داور دربی ۶۹

به گفته یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال اگر اتفاق خاصی نیفتد مسعود مرادی، داور با سابقه فوتبال ایران قضاوت دیدار حساس استقلال و پرسپولیس را برعهده خواهد داشت.

عنایتی، یک گام تا بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر

رضا عنایتی، مهاجم تیم سپاهان در جریان دیدار مقابل استیل‌آذین گل دوم سپاهان را در دقیقه ۵۱ به ثمر رساند و با این گل، تعداد گل‌هایش در تاریخ لیگ برتر را به عدد ۸۵ رساند و در کنار فریدون فضلی در صدر بهترین گلزنان قرار گرفت. عنایتی اگر یک گل دیگر به ثمر برساند، می‌تواند به تنهایی گلزن‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر لقب بگیرد.