هاشمی رییس آکادمی ASC شد

مهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی ایران به‌عنوان رییس آکادمی ASC‌،غرب، مرکز و جنوب آسیا انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی‌، شیخ‌سلمان آل‌صبا، رییس کنفدراسیون تیراندازی آسیا، در حکمی هاشمی را به این سمت منصوب کرد. مسوولان اجرایی کنفدراسیون تیراندازی آسیا ۲ ماه پیش با پیشنهاد مسوولان ایران مبنی بر راه‌اندازی نخستین آکادمی آسیا در ایران موافقت کرده بودند. یکی از اهداف راه‌اندازی این آکادمی در آسیا علاوه بر آموزش مربیان رشته‌های مختلف تیراندازی، تربیت متخصصان همکار مربیان از قبیل مربیان بدنساز، پزشکان، روانشناسان و مربیان تغذیه با گرایش تیراندازی عنوان شده است.

تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی کوچک چهارم شد

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در دیدار رده‌بندی رقابت‌های گرندپری برزیل مقابل پاراگوئه به میدان رفتند و با شکست ۵ بر ۳ مقابل این تیم آمریکای لاتین به مقام چهارمی دست پیدا کرد.

طلا و نقره پرتاب دیسک از آن ما است

سید مصطفی کریمی رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: من امیدوارم بتوانیم دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز در گوانگ جو کسب کنیم. در پرتاب دیسک هم اگر با این وضعیت طلا و نقره برای ایران نباشد، به طور حتم بدشانسی بزرگی آورده‌ایم.

رضایی جایگزین خلعتبری در تیم ملی امید

پس از جلسه رییس فدراسیون فوتبال با کادر فنی تیم ملی امید، محمدرضا خلعتبری همراه این تیم به بازی‌های آسیایی گوانگجو نخواهد رفت و غلامرضا رضایی، مهاجم تیم پرسپولیس جایگزین وی شد.

پاداش ۵ میلیونی برای ملی‌پوشان تکواندو و دوومیدانی

سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی به تمامی نفرات تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان و مربیان آنها نفری ۵۰ میلیون ریال پاداش هدیه کرد. ملی‌پوشان تیم‌ملی دوومیدانی نیز که هفته گذشته با سعیدلو دیدار کردند، مانند تکواندوکاران و کشتی‌گیران نفری ۵۰ میلیون ریال پاداش گرفتند.

هیچ صحبتی درباره تغییر قطبی انجام نشده است

علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون صحبتی راجع به تغییر و تعویض کادر فنی تیم ملی نشده و از قطبی کاملا حمایت می‌کنیم.

نادال همچنان در صدر

سایت جهانی تنیس دیروز آخرین رده‌بندی مردان تنیس جهان را اعلام کرد که بر اساس آن «نادال» همچنان صدرنشین است و پس از او «راجر فدرر» سوئیسی با هفت هزار و ۳۳۵ امتیاز و «نواک جوکوویچ» صرب با هفت هزار و ۱۴۵ امتیاز در رده دوم و سوم هستند.