درخشش بازیکنان ایرانی اوساسونا

جواد نکونام و مسعود شجاعی پس از مدت‌ها نیمکت نشینی برای تیم شان درخشیدند. اوساسونا با گلزنی بازیکنان ایرانی خود توانست هفته هشتم رقابت‌های لیگا را با پیروزی پشت سر بگذارد. نکونام و شجاعی با گل‌های خود دومین برد فصل جاری اوساسونا را در لیگا رقم زدند و تیم شان را از انتهای جدول دور کردند.

در یکی از باز‌های هشتمین هفته رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های اسپانیا یکشنبه شب، اوساسونا در ورزشگاه خانگی خود پذیرای مالاگا بود و توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. این پیروزی با گلزنی جواد نکونام و مسعود شجاعی برای تیم شهر پمپلونا رقم خورد.

جواد نکونام در دقیقه ۲ بازی و از روی نقطه پنالتی زننده نخستین گل مسابقه بود. ۳۵ دقیقه بعد مسعود شجاعی، دیگر بازیکن ایرانی اوساسونا برای تیمش گلزنی کرد تا برتری تیم خوزه آنتونیو کاماچو دو برابر شود. در ادامه و در نیمه دوم آراندا در دقیقه ۵۶ سومین گل مسابقه را به سود اوساسونا به ثمر رساند تا در نهایت هر سه امتیاز بازی با نتیجه ۳ بر صفر به حساب این تیم واریز شود. این دو گل بدون تردید رسانه‌های منتقد این دو بازیکن تیم ملی ایران را وادار به سکوت و رابطه هواداران با نکونام و شجاعی را احیا خواهد کرد. اوساسونا با این برد در رده یازدهم جدول قرار گرفت. مالاگا هم به رتبه ۱۶ سقوط کرد.

کاماچو: این دو گل برای نکونام و شجاعی بسیار مهم بود

خوزه آنتونیو کاماچو پس از گلزنی دو ستاره ایرانی اوساسونا در دیدار یکشنبه شب لالیگا، می‌گوید این دو گل برای نکونام و شجاعی «بسیار مهم» بوده است. کاماچو درباره درخشش دو ستاره ایرانی تیمش گفت: «خیلی خوشحالم. ما تیم بزرگی ساخته‌ایم و این مساله را در این بازی نشان دادیم. گل‌های نکونام و شجاعی برای این دو بازیکن بسیار مهم بود.»