سه گل در فاصله شش دقیقه تمام اتفاقات مهم دیدار لیورپول و بلک‌برن را رقم زد. لیورپول توانست سرانجام در لیگ برتر پیروز شود، هرچند که این برد برای بالا آمدن از منطقه سقوط کافی نبود. لیورپول در نیمه اول خیلی خوب بود و پل رابینسون، دروازه‌بان سابق تیم ملی انگلیس با نمایشی عالی مانع گلزنی آنها شد. اما سرانجام لیورپول در دقیقه ۴۸ به گل رسید. کرنر استیون جرارد به سوتیریوس کرگیاکاش رسید و مدافع یونانی که آزادی عمل داشت با ضربه سری محکم دروازه حریف را گشود.

بلک‌برن در دقیقه ۵۲ گل تساوی را زد. ضربه الحاجی دیوف داشت وارد دروازه می‌شد که مارتین اشکرتل آن را برگشت داد، اما توپ پس از برخورد به جیمی کاراگر به درون دروازه غلتید. تنها دو دقیقه بعد لیورپول دوباره پیش افتاد. جرارد توپ را به کول سپرد و او آن را به تیر دورتر فرستاد، جایی که فرناندو تورس با ضربه بغل پا گل پیروزی را زد.

تورس در این فصل به دلیل گل‌نزنی‌هایش مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته بود، اما او روی این گل شم گلزنی بالایش را نشان داد.

لیورپول سرانجام اولین برد خود در لیگ برتر پس از آگوست را به دست آورد. اما آنها همچنان در رده هجدهم و منطقه سقوط هستند. بلکبرن با این باخت هم‌امتیاز با لیورپول شد، اما در رده هفدهم قرار گرفت.