گل تراکتور سالم بود

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری درباره گل مردود تیم تراکتورسازی در بازی با استقلال گفت: بنده متوجه نشدم که چرا کمک داور ضربه درست علیزاده را آفساید اعلام کرد و تصور می‌کنم وی در بالا بردن پرچم عجله نمود. رکورد جدید تارتار و شاگردانش

تاکنون در تاریخ ۷۴ ساله تیم راه‌آهن سابقه نداشته که این تیم در ۵ بازی متوالی خود در رقابت‌های لیگ، ۱۳ امتیاز را کسب کند، اما مهدی تارتار و شاگردانش در ۵ بازی گذشته توانسته‌اند رکورد جدیدی را به ثبت برسانند.

دوس سانتوس با استقلال فسخ قرارداد کرد

باشگاه استقلال تهران قرارداد بازیکن برزیلی خود را فسخ کرد. اندرسون دوس سانتوس بازیکن برزیلی استقلال که در زمان مدیرعاملی واعظ آشتیانی به این تیم آمده بود؛ صبح دیروز به همراه مدیر برنامه‌های خود در باشگاه حاضر شد و پس از توافق با مسوولان استقلال، قراردادش را فسخ کرد.

مخالفت دوباره دایی با حضور رضایی در تیم امید

در حالی که پرسپولیس این روزها به دلیل کسب نتایج ضعیف تحت فشار است علی دایی بار دیگر در حضور سرپرست پرسپولیس مخالفت شدید خود را با جدایی غلامرضا رضایی و پیوستن این بازیکن به تیم ملی امید اعلام کرد.

قهرمانی اسپانیا درگرندپری برزیل

تیم ملی فوتسال اسپانیا در خانه برزیل، جام قهرمانی گرندپری ۲۰۱۰ را از آن خود کرد. تیم اسپانیا با نتیجه ۲-یک تیم میزبان را شکست داد تا تماشاگران حاضر در سالن مات و مبهوت، جشن قهرمانی ماتادورها را تماشا کنند.

مدیرعامل تراکتورسازی توهم دارد

علی نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های جعفری مدیرعامل تراکتورسازی که گفته با این داوری‌ها استقلال قهرمان می‌شود، گفت: ایشان ۶ ماه هم نیست که در این فوتبال حضور دارد و امروز دچار توهم شده است.

تیم برانکو در آستانه قهرمانی لیگ چین

رقابت‌های لیگ حرفه‌ای چین روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و تیم شاندونگ لیوننگ به رهبری برانکو ایوانکوویچ در آستانه قهرمانی قرار دارد. در پایان هفته ۲۷ سوپر لیگ چین، تیم شاندونگ با ۵۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، در حالی که تیم دوم جدول یعنی شانگهای شنهوا به رهبری میرسلاو بلاژویچ با اختلاف ۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد.