کسب شصت‌و‌چهارمین قهرمانی فدرر

تنیسور سوئیسی با پیروزی در فینال مسابقات تنیس آزاد استکهلم شصت‌و‌چهارمین عنوان قهرمانی خود را جشن گرفت. راجر فدرر با شکست فلوریان میر در ۲ ست در فینال مسابقات تنیس آزاد استکهلم به رکورد پیت سامپراس در کسب ۶۴ پیروزی رسید. انتخابی‌ها فرمالیته نیست

در حالی که روز جمعه ۷ آبان ماه مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی در ۲ وزن ۸۴ و ۹۶ کیلوگرم برای معرفی نفرات اعزامی به گوانگجو برگزار می‌شود، شنیده می‌شود پیش‌تر اسامی

ملی پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی به کمیته ملی المپیک اعلام شده است. اما محمد علی صنعتکاران، نایب رییس فدراسیون کشتی این موضوع را تکذیب می کند و با اطمینان می‌گوید نفر برنده هر وزن در مسابقه روز جمعه مسافر گوانگجو خواهد بود ومسابقات انتخابی فرمالیته نیست.

مصاف پیکان با برترین‌های دنیا

مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان قرعه کشی شد و تیم پیکان نماینده کشورمان حریفان خود را شناخت. تیم والیبال پیکان در گروه اول مسابقات جام باشگاه‌های جهان با تیم‌های پی جی اسکرا ازبکستان، الاهلی مصر و العربی قطر همگروه شده است. تیم‌های تونتینو ایتالیا، دینامومسکو روسیه، قهرمان آمریکای جنوبی و قهرمان نورسکا نیز در گروه دوم رقابت‌ها قرار دارند.

رکورد ۵۰ متر کرال پشت شکست

مسابقات شنای قهرمانی ایران در رده سنی عموم با رکوردشکنی جمال چاوشی فر در ماده ۵۰ متر کرال پشت آغاز شد.

لوب قهرمان شد

در آخرین مرحله از مسابقات رالی اتومبیلرانی که روز گذشته در اسپانیا برگزار شد، سباستین لوب فرانسوی در مجموع مراحل موفق شد با زمان ۳ ساعت و ۳۲ دقیقه و ۵۹ ثانیه پیشتاز رقیبان از خط پایان عبور کند و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

بازگشت جودوکاران جوان با یک هفتمی

جودوکاران ایران در‌ آخرین روز مسابقات قهرمانی جوانان جهان در مراکش هم حذف شدند تا مقام هفتمی قاسم نوری‌زاده بهترین مقام ایران در این رقابت‌ها باشد.

پیروزی والیبال ایران مقابل لیبی

تیم ملی والیبال ایران یکشنبه شب در اولین دیدار تدارکاتی‌اش در ترکیه موفق شد تیم ملی لیبی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.