شکست سنگین تیم دختران ایران از تایلند

تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال کشورمان در چهارمین دیدار خود در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا، مقابل تایلند با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد. تیم برانکو قهرمان لیگ چین شد

تیم شاندونگ لیوننگ در فاصله دو هفته به پایان لیگ چین به مقام قهرمانی دست یافت. در هفته بیست و هشتم سوپر لیگ چین، تیم شاندونگ به رهبری برانکو ایوانکوویچ در زمین نانچونگ به تساوی ۱-۱ دست یافت و با ۵۷ امتیاز قهرمانی خود را قطعی کرد.

جاسم کرار بهترین بازیکن آسیا است!

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادعا کرد: کرار جاسم محمد بازیکن عراقی این تیم، بهترین بازیکن آسیا است.

در میلان از فوتبال خداحافظی می‌کنم

الساندرو نستا، مدافع میلان، قصد دارد دوران بازی‌اش را در این باشگاه به پایان برساند. به تازگی شایعاتی در مورد بازگشت نستا به لاتزیو منتشر شده بود، اما او این مساله را تکذیب کرد.

وحید‌هاشمیان در کلاس مربیگری a یوفا

وحید‌هاشمیان بازیکن اسبق تیم ملی که فعلا در هیچ تیمی عضویت ندارد، در کلاس‌های a یوفا شرکت خواهد کرد. او چند سال پیش مدرک مربیگری b یوفا را دریافت کرد و حالا به دنبال اخذ مدرک a یوفا است. او تلاش زیادی می‌کند تا کلاس‌های مربیگری را پشت سر گذاشته و اگر شرایط برای ادامه فوتبالش فراهم نبود، مربیگری را آغاز کند.

زیدان، دستیار مورینیو در سن‌سیرو

زین‌الدین زیدان بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم فوتبال رئال مادرید قرار است به عنوان دستیار اول خوزه مورینیو آغاز به کار کند. اولین حضور رسمی زیدان در این سمت بازی برگشت رئال مادرید و میلان در سن‌سیرو است و پس از آن زیدان رسما در تمرینات در کنار مورینیو خواهد بود.

ستاره‌های منچستر یونایتد در راه باشگاه الاهلی

رایان گیگز پیشنهادی نجومی را برای پایان دادن به دوره بازیگری‌اش در امارات عربی متحده دریافت کرده است. این بازیکن که در بیش از بیست سال اخیر پیشنهادهای متعددی را برای انتقال به دیگر باشگاه‌های اروپا رد کرد و در یونایتد باقی ماند با شنیدن این پیشنهاد به فکر افتاده تا خلف وعده کند. باشگاه الاهلی امارات پیشنهاد حقوق هفتگی ۲۰۰ هزار دلاری را به گیگز داده، اما این بازیکن تنها هدف باشگاه اماراتی نیست و آنها در نظر دارند تا پل اسکولز و گری نویل را هم به این شهر بیاورند.