الهه احمدی در مکان نهم جهان ایستاد

در رقابت‌های تیراندازی قهرمان قهرمانان جهان که از یکشنبه هفته قبل در مونیخ آلمان آغاز شده است، الهه احمدی تنها نماینده کشورمان در این مسابقات در ماده تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان با کسب ۵۵۷ امتیاز عنوان نهم را از آن خود کرد. یزدانی ملی پوش ایران در گوانگجو شد

در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که صبح دیروز در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد، رضا یزدانی دارنده دو مدال برنز جهان به راحتی و با نتیجه ۴ برصفر از سد سعید ابراهیمی‌گذشت تا دوبنده تیم ملی را در وزن ۹۶کیلوگرم جهت حضور در بازی‌های آسیایی از آن خود کند.

خداحافظی غیرمنتظره قادر میزبانی از تیم ملی

دوچرخه سوار مطرح جاده ایران از تیم ملی کشورمان کناره‌گیری کرد. قادر میزبانی که عناوینی چون برترین دوچرخه سوار جاده آسیا را در سال ۲۰۱۰ در کارنامه دارد، در آستانه بازی‌های آسیایی اعلام کرد دیگر در تیم ملی رکاب نمی‌زند.

وی یکی از بخت‌های کسب مدال در بازی‌های گوانگجو می‌توانست باشد. میزبانی گفت: مسوولان فدراسیون به من بی‌حرمتی کرده و شان مرا حفظ نکردند و با این شرایط من دیگر نمی‌توانم با این فدراسیون همکاری کرده و به حضور در تیم ملی ادامه دهم.

زیگساری در فینال مسابقات جهانی کاراته

حامد زیگساری به فینال رقابت‌های جهانی کاراته در صربستان راه یافت. وی در خصوص بازی فینال که فردا برگزار می‌شود، گفت: با دعای مردم به اینجا رسیدم و از آنها می‌خواهم در روز مسابقه باز هم من را دعا کنند تا با مدال طلا به ایران برگردم.

خرید ۴۰۰ میلیون تجهیزات برای دوچرخه‌سواری

علی زنگی آبادی رییس فدراسیون دوچرخه سواری نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید دوچرخه، لباس و تجهیزات هزینه کرده است. این تجهیزات از ایتالیا خریداری شده که بخشی از آن همزمان با اردوی رکاب‌زنان به آنها تحویل شده است.

برگزاری لیگ برتر بسکتبال طبق قوانین جدید «فیبا»

براساس مصوبه هیات رییسه فدراسیون بین‌ا‎لمللی بسکتبال (فیبا) از این پس رقابت‌های معتبر این رشته با قوانین و خط‌کشی جدید برگزار خواهد شد.

بر این اساس، کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال از امسال رقابت‎های باشگاهی لیگ برتر را طبق این قوانین برگزار خواهد کرد.