رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان تغییر کرد

هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، «غلامحسین حسینی» رییس اداره کل استاندارد استان اصفهان را به عنوان رییس هیات مدیره این باشگاه برگزید. پیش از این «محسن پورسینا» ‌رییس اداره صنایع و معادن استان اصفهان ریاست هیات مدیره این باشگاه را برعهده داشت. گلزنی نکونام مانع شکست سنگین اوساسونا نشد

در هفته نهم لالیگا و در شب شکست ۴ به یک اوساسونا مقابل سانتاندر، نکونام یک گل با پنالتی زد. شجاعی هم ۶۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد. گل نکونام به سانتاندر، دومین گل این فصل اوبود. شاگردان کاماچو با این شکست با ۹ امتیاز از ۹ بازی در مکان چهاردهم جدول قرار گرفتند.

فدراسیون کشتی به دنبال مذاکره با مربیان روسی فدراسیون کشتی فهرستی از مربیان کشتی آزاد روسیه شاغل در این کشور و همچنین کشور آذربایجان را تهیه کرده تا در نهایت با یکی دو نفر از آنها مذاکره کنند و در صورت توافق نهایی، آنها را به ایران بیاورند. البته هنوز مشخص نیست فدراسیون قصد دارد در چه مقطع سنی یا تیم‌های ملی از آنها استفاده کند.

سپاهان در هفته چهاردهم و پانزدهم بازی نمی‌کند

سپاهان در هفته چهاردهم و پانزدهم مقابل تیم‌های صبای قم و نفت آبادان که به ترتیب قرار بود ۱۴ و ۲۱ آبان برگزار شود، به میدان نمی‌رود. همچنین در تاریخ ۳۰ آبان نیز سپاهان در جام حذفی با راه آهن بازی دارد که اگر تیم امید تا آن موقع از گروه خود صعود کرده باشد این دیدار هم برگزار نمی‌شود.

ماراتن ۲۵۰۰ ساله شد

مراسم دو هزار و پانصدمین سالگرد ماراتن روز گذشته با حضور نزدیک به ۱۰ هزار نفر در شهر آتن یونان برگزار شد. در سال ۴۹۰ پیش از میلاد، آتنی‌ها در جنگ ماراتن موفق به شکست پارسیان شدند و بر پایه یک افسانه، یک پیغام رسان به نام «فیدیپیدس» مسافت ۴۲ کیلومتری تا آتن را طی کرد تا خبر پیروزی هموطنانش را اعلام کند و همان‌جا جان سپرد.

عمادرضا هفته آینده مجددا به‌ تهران می‌آید

عمادرضا که بر سر دریافت رضایت‌نامه از باشگاه سابقش الزمالک مصر با مشکلاتی مواجه بود بعد از حل مشکلات خود با این باشگاه مصری هفته آینده به تهران سفر می‌کند و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، رسما قراردادش را با پرسپولیس منعقد می‌کند.