کربکندی،گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی جوانان

رسول کربکندی جدی‌ترین گزینه مسوولان فدراسیون برای در اختیار گرفتن سرمربیگری تیم ملی جوانان است. کربکندی که پس از کنار رفتن از سرمربیگری راه‌آهن دیگر در هیچ تیمی فعالیت نکرده حالا مورد توجه مسوولان فدراسیون فوتبال قرار گرفته است. مهسا دهقان طلایی شد

مهسا دهقان در آغاز سومین روز رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در سنگاپور نخستین مدال طلای کاروان ووشوی ایران در رشته تالو را به دست آورد.

دویست و پنجاهمین برد دل پیرو در یوونتوس

پیروزی تیم یوونتوس مقابل تیم کاتانیا، برتری ۲۵۰ الکس دل پیرو در هجده سال حضور در کنار یووه بود و کاپیتان در این خصوص نیز گفت: بهتر از این نمی شد.

بانوی تیراندازی ایران در جمع ۱۰ تیرانداز برتر جهان

بانوی تیرانداز ایرانی با وجود ۲ پله نزول در رده بندی جهانی همچنان در جمع ۱۰ تیرانداز برتر جهان قرار دارد. مه لقا جام بزرگ نخستین ورزشکار ایرانی که سهمیه المپیک لندن را کسب کرده در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی در رده نهم قرار دارد.

تمدید حمایت مالی هیوندای از فیفا

شرکت خودروسازی هیوندای موتور کره‌جنوبی توافق‌نامه حمایت مالی از فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) تا سال ۲۰۲۲ را تمدید کرد. بر اساس این توافق‌نامه، هیوندای در بازی‌های فوتبال جام‌جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ فیفا را مورد حمایت مالی قرار می‌دهد.

کسب مدال طلا برای تنیس روی میزمعلولان

مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز معلولان ۱۳ آذر در پکن پایتخت چین گشایش یافت که در بخش تیمی حسن جانفشان و کاظم برونجانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

آلودگی هوا طالب‌لو را به بیمارستان کشاند

به دلیل آلودگی هوا، وحید طالب لو صبح دیروز در بیمارستان آتیه بستری شد.این دروازه‌بان که از دوشنبه شب دچار سردرد و بی‌حالی شده بود دیروز کارش به بستری شدن در بیمارستان کشید و به احتمال زیاد نمی‌تواند در تمرین استقلال حاضر شود.

موفقیت در گوانگجو برای کسی نیست

داورزنی رییس فدراسیون والیبال گفت: در مصاحبه‌های مختلف اعلام کردم، کسی نمی‌تواند موفقیت‌های گوانگجو را حاصل کار خود تلقی کند. حتی فرقی نمی‌کند که افراد چه مقامی هم داشته باشند.