خوشبختانه ذوب‌آهن در گروه ما نیست!

میرجلال کاسیموف سرمربی بنیادکار پس از شناختن حریفانش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تیم‌های گروه ما مدعی هستند، اما خوشبختانه تیم پیچیده و مرموزی مانند ذوب‌آهن در گروه ما حضور ندارد. در ایران مثل آب خوردن دروغ می‌گویند

لوکا بوناچیچ در پاسخ به این پرسش که شما در حالی به گسترش فولاد پیوستید که گفته می‌شد تیم‌های ساپیا و پرسپولیس هم خواهان به خدمت گرفتنتان بودند؟ گفت: من هیچ صحبتی با این ۲ باشگاه نداشتم، متاسفانه برخی مثل آب خوردن دروغ می‌گویند و برای افراد حرف درست می‌کنند. مایلی‌کهن که مثل شیر بالای سر سایپا ایستاده و هر کس طرف تیم او برود ناکام می‌ماند. دایی هم که افتخار ایران است و در پرسپولیس کارش را خوب انجام می‌دهد. هیچکس هم نمی‌تواند جای دایی را در پرسپولیس بگیرد.

از بدشانسی بازیکنانم عذاب می‌کشم

علی‌ پروین، رییس سازمان فوتبال استیل‌آذین گفت: به این تیم خوشبینم و واقعا از عملکرد بازیکنان استیل آذین در بازی مقابل ذوب‌آهن راضی هستم، اما از بدشانسی‌های آنها عذاب می‌کشم.

ترمز نتیجه‌گیری استقلال را می‌کشیم

حمیددرخشان سرمربی شهرداری تبریز گفت: سعی می‌کنیم ترمز نتیجه‌گیری استقلال را بکشیم و مقابل این تیم نتیجه بگیریم.

توپ طلا حق اینیستا است

طبق گفته‌های آندری شوچنکو دارنده توپ طلای سال ۱۹۹۴، آندرس اینیستا، ستاره باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا شایسته دریافت توپ طلای سال ۲۰۱۰ است.

مسی بهترین است

پپ گواردیولا، مربی جوان بارسلونا که یکی از سه کاندیدای کسب عنوان برترین مربی سال ۲۰۱۰ است در صحبت‌هایی انتخاب ژاوی،اینیستا و مسی در لیست نهایی نامزدهای کسب توپ طلا را موفقیتی برای بارسلونا و همچنین فوتبال اسپانیا می‌داند ومعتقد است که لیونل مسی بهترین شخص برای دریافت این جایزه است.

نفرات خاطی فرانسه در جام جهانی را محروم کنید

میشل پلاتینی رییس یوفا اعلام کرد بازیکنان خاطی فرانسه که در جام جهانی ۲۰۱۰ موجب آشوب در اردوی این تیم شدند، باید بیش از اینها محروم شوند.