آغاز برگزاری مجامع فدراسیون‌های ورزشی از اواخر دی‌ماه

گروه ورزش- رییس امور مجامع سازمان تربیت بدنی از آغاز دور جدید برگزاری مجامع انتخاباتی، عادی و سالیانه فدراسیون‌های ورزشی از اواخر دی‌ماه جاری خبر داد. حمید سجادی ضمن اعلام این خبر افزود: سازمان تربیت بدنی به جهت تمرکز فدراسیون‌های ورزشی بر روی بازی‌های آسیایی گوانگجو به طور موقت برگزاری مجامع فدراسیون‌ها را متوقف کرده بود، اما با پایان یافتن این مسابقات طبق جدول زمانبندی شده از نیمه دوم دی‌ماه نسبت به برگزاری این مجامع اقدام خواهد کرد.

سجادی یادآورشد: در حال حاضر فدراسیون‌ها برای برگزاری مجامع خود به سه دسته تقسیم می‌شوند. بخش اول را فدراسیون‌هایی که در انتظار برگزاری مجامع عادی و سالیانه خود هستند تشکیل می‌دهند. بخش دوم فدراسیون‌هایی هستند که دوره چهار ساله ریاست آنها به اتمام رسیده و باید مقدمات ثبت نام و برگزاری مجامع آنها فراهم شود و دسته سوم فدراسیون‌های در انتظار زمان برگزاری مجامع انتخاباتی هستند که با هماهنگی رییس‌ سازمان تربیت بدنی و دریافت نظرات ایشان در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

رییس امور مجامع سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه اولویت سازمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون‌‌هایی است که ثبت نام از نامزدهای آن انجام شده است، گفت: با توجه به آمادگی این قبیل فدراسیون‌ها برای برگزاری مجامع انتخاباتی در نظر داریم تا دور جدید برپایی مجامع را با تشکیل این گونه مجامع آغاز کنیم.