تیم ملی وارد دوحه شد

تیم ملی فوتبال کشورمان به منظور برپایی آخرین مرحله از اردوی آماده‌سازی خود پیش از شرکت در جام ملت‌های آسیا صبح دیروز وارد دوحه قطر شد. تیم ملی ایران در اردوی دوحه دو بازی دوستانه با تیم های ملی قطر و آنگولا در روزهای ۷ و ۱۲ دی ماه برگزار می‌کند. حضور کشتی‌گیران خارجی در لیگ قطعی شد

مسابقات لیگ برتر کشتی با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی در حالی از روز ۶ دی‌ماه در هر دو رشته آزاد و فرنگی آغاز می‌شود که حضور کشتی‌گیران خارجی در این رقابت‌ها قطعی شده است.

رییس‌جمهور برای حل مشکل تیراندازان دستور دهد

بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره مشکل تیراندازان و نداشتن فشنگ خفیف گفت: تیراندازی رشته مهمی است. این رشته در گوانگجو کار ارزشمندی انجام داد. ما باید از رشته‌های مدال‌آوری چون تیراندازی حمایت بیشتری به عمل بیاوریم .به نظرم در حل مشکل تیراندازان شخص رییس جمهور باید دستور دهد تا فشنگ‌ها در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

فتح‌الله‌زاده می‌خواهد او را تشویق کنیم!

عباس نقدی‌زاده، دبیر سابق کانون هواداران باشگاه استقلال گفت: از سمت خود استعفا کردم، چون فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه توقع داشت او را تشویق کنیم!

معرفی جانشین موقت مدیر مجموعه ورزشی آزادی

حسن ضیاء آذری به خواست خود از مجموعه ورزشی آزادی جدا شد و علی ترکاشوند مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری فضاهای ورزشی کشور بزودی جانشین وی را معرفی

خواهد کرد.

فردوسی‌پور فکر می‌‌کند من «قاق» هستم

مایلی‌کهن که بر سر قرار گرفتن میکروفن برنامه ۹۰ روی میز مصاحبه با خبرنگار این برنامه جر و بحث داشت در مورد کاپیتانی تیم پرسپولیس گفت: نظر خاصی در این مورد ندارم؛ اما بعد از علی پروین من کاپیتان پرسپولیس شدم. پس از ۱۴ سال بازی کردن در پرسپولیس بازوبند کاپیتانی را به بازو بستم؛ اما فردوسی‌پور فکر می‌کند من «قاق» هستم و این مسائل را در برنامه‌اش نمی‌گوید.

فوتسال ایران همچنان چهارم جهان

در تازه‌ترین رده‌بندی منتشر شده در هفته سوم دسامبر ۲۰۱۰‌، تیم ملی فوتسال ایران با ۱۶۴۹ امتیاز همچنان در رده چهارم جهان باقی ماند. این در حالی است که در ماه دسامبر سال ۲۰۰۹‌، تیم ایران در رده ششم جهان قرار داشته است.