سعیدلو راهی امارات شد

علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی به منظور رایزنی برای انتخابات AFC و دیدار با مسوولان ورزش امارات دیروز راهی این کشور ‌شد. سعیدلو نامزد پست نایب رییسی منطقه جنوب و غرب آسیا است، ضمن اینکه علی کفاشیان نیز نامزد پست کمیته اجرایی AFC است. فیفا حذف قانون پنالتی را بررسی می‌کند

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) کمیته‌ای را تشکیل داده است تا در مورد حذف قانون ضربات پنالتی برای تعیین تیم برنده در مسابقات حذفی تحقیق کند. رییس فیفا در‌این باره گفته است، نتیجه مسابقه‌ها نباید با ضربات پنالتی مشخص شود.

رکورد افسانه‌ای ژاوی برای بارسا

ژاوی‌هافبک تیم بارسا اسپانیا با حضور برابرلوانته پانصد و چهل و نهمین بازی‌اش را برای این باشگاه انجام داد‌. ژاوی در سن ۱۱ سالگی به بارسا پیوست واولین بازی‌اش را برای تیم بزرگسالان در سال ۱۹۹۸ در مقابل مایورکا و زیر نظر لویس فن گال انجام داد‌. او ۳۶۷ بازی در لیگ و ۱۱۰ بازی در لیگ قهرمانان برای بارسا انجام داده است‌.

کاهش دوپینگ در میان ورزشکاران ایران

دکتر لطفعلی پور کاظمی ‌رییس فدراسیون پزشکی - ورزشی از کاهش دوپینگ ورزشکاران ایرانی خبر داد و گفت در سال ۲۰۱۰ میلادی ۷۱۵ مورد آزمایش دوپینگ از ورزشکاران گرفته شد که ۲۱ مورد از آن مثبت بود. این درحالی است که در سال ۸۸ از ۶۰۰ مورد آزمایش دوپینگ ۱۹ مورد آن مثبت بوده است.

احتمال بازگشت علی کریمی به الاهلی

بازی دوستانه یکشنبه شب الاهلی و آث میلان که کریمی در آن ۴۵ دقیقه برای الاهلی بازی کرد، تمام نشانه‌های بازگشت ستاره شماره ۸ را به محبوب‌ترین تیم دبی در خود جای داده بود.

پسر فاندرسار در منچستر یونایتد

در شرایطی که اکنون صحبت از کناره‌گیری احتمالی ادوین فان‌درسار، دروازه‌بان ۴۰ ساله شیاطین ‌سرخ از دنیای ورزش در پایان فصل جاری مطرح است، جو فان‌درسار، پسر ارشد او که ۱۱ سال دارد، ‌به عضویت تیم زیر۱۲ ساله‌های باشگاه اولدترافوردی درآمده است.

امیدوارم بتوانم پای مهندسان را به ورزش باز کنم

سیدمهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی و رییس جدید سازمان نظام مهندسی در مورد حضورش در این پست جدید، گفت:‌ امیدوارم بتوانم مهندسان را با ورزشکاران مرتبط کرده و پای مهندسان را هم به ورزش بیشتر باز کنیم. او در پاسخ به این سوال که با این حساب ۲ شغله محسوب نمی‌شوید، تاکید کرد: خیر، چون نظام مهندسی هم NGO است و شغل محسوب نمی‌شود.