«اریک کانتونا» به فوتبال بازگشت
«اریک کانتونا»، بازیکن افسانه‌ای تیم فوتبال منچستریونایتد به عنوان مدیر فوتبالی تیم فوتبال «نیویورک کاسموس» منصوب شد.

«پل کمسلی»، رییس باشگاه نیویورک کاسموس، کانتونا را با هدف صعود تیمش به رقابت‌های لیگ برتر آمریکا به عنوان مدیر فوتبالی این تیم برگزیده است. کانتونا پس از انتصاب در این سمت، گفت: بسیار خوشحالم که به تیم افسانه‌ای نیویورک کاسموس پیوسته‌ام. این یک پروژه بزرگ و شگفت‌انگیز است. کاسموس تیم بزرگی است و گذشته پرباری هم دارد. این تیم آمیزه‌ای از فوتبال و هنر است.

ارسال نام حوار به ای اف سی
باشگاه استقلال قرار است به زودی فهرست نهایی خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به فدارسیون فوتبال ارائه دهد. نکته جالب اینجاست که استقلالی‌ها قرار است اسم حوار ملامحمد را به ای اف سی بدهند و این بازیکن را از حالا عضو تیم خودشان می‌دانند. البته این در حالی است که حضور حوار در استقلال هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نکونام هم سرما خورد و از ترکیب خارج شد
جواد نکونام کاپیتان تیم ملی دچار سرماخوردگی شدید شده است و با تیم ملی تمرین نمی‌کند. پیش از این مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، ایمان مبعلی و شهاب‌گردان سرما خورده بودند که اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برند.

عربستان خواهان جذب گاس هیدینک شد
روزنامه عکاظ چاپ عربستان پس از باخت تحقیرآمیز 5 بر صفر برابر ژاپن و حذف از جام‌ملت‌های آسیا، نوشت: مقامات فدراسیون به نماینده‌ای از کشور خود ماموریت برقراری تماس با گاس هیدینک را داده‌اند. این تلاش در شرایطی صورت می‌گیرد که مربی 63 ساله ترک‌ها،‌ از ابتدای تابستان سال جاری مسوولیت‌ تازه‌اش را قبول کرد و در ماه‌های گذشته چندین پیشنهاد خوب،‌از جمله تیم چلسی انگلیس را رد کرد.

دوست دارم در فینال با ایران بازی کنیم
اوسیک سرمربی استرالیا گفت: فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسم و برخی بازیکنان این تیم برای من شناخته شده هستند. ایران بازیکنان قدرتمندی دارد که به خوبی فوتبال بازی می‌‌کنند و تیمی‌مدعی در این دوره محسوب می‌شود. من شخصا دوست دارم که رویارویی 2 تیم ایران و استرالیا در فینال جام ملت‌های آسیا شکل بگیرد.