فیلمبرداری فینال با 51 دوربین
قطر، میزبان جام ملت‌های آسیا، رکورد فیلمبرداری در بازی فینال را با بیشترین تعداد دوربین می‌شکند. قطری‌‌ها اعلام کرده‌اند که بازی فینال را با ۵۱ دوربین فیلمبرداری می‌‌کنند.

‌این درحالی است که بازی فینال جام‌جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی با 41 دوربین فیلمبرداری شد. فینال جام‌ملت‌های آسیا شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

دوست نداریم درمقابل‌ایران بازی کنیم
شین جی اوکازاکی، مهاجم تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: تیم ملی فوتبال‌ ایران در‌این دوره از رقابت‌ها، بازی‌های بسته‌ای را به نمایش می‌گذارد و همیشه رویارویی با‌این نوع تیم‌ها دشواری‌های خود را دارا است. سبک بازی تیم ما به کره جنوبی نزدیک تر است و به همین دلیل علاقه‌مند هستیم با‌این تیم بازی کنیم. تیم‌های ملی ژاپن و ازبکستان با برتری مقابل قطر و اردن به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های جام ملت‌های آسیا رسیدند.

از امروز تیم ما‌ایران است
تماشاگران قطری پس از حذف تیم خود در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، با ناراحتی فراوانی ورزشگاه را ترک کردند و به تماشاگران و خبرنگاران ‌ایرانی قول دادند که تیم‌ایران را در بازی برابر کره‌جنوبی تشویق خواهند کرد. تعدادی از تماشاگران قطری عنوان داشتند که پس از حذف تمامی تیم‌های حوزه خلیج فارس، قصد دارند تیم‌ایران را در‌این دوره از جام ملت‌ها حمایت کنند و‌ایران را به عنوان وطن دوم خود می‌دانند.

مجیدی، ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران از سوی مسوولان باشگاه جریمه نقدی شد. فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال به دلیل عدم حضور در تمرین صبح دیروز از سوی مسوولان باشگاه با جریمه مواجه شد. مجیدی که دلیل غیبت خود را به اطلاع کادر فنی باشگاه استقلال نرسانده بود، دیروز و در جلسه مدیریت باشگاه با معاونان و کادر فنی مبلغ 30 میلیون تومان جریمه شد.

یک هندی مالک باشگاه راسینگ سانتاندر شد
اسهان علی سید، یک سرمایه‌دار هندی که مقیم بحرین است، باشگاه راسینگ سانتاندر اسپانیا را خریداری کرد و مراسم ثبت رسمی ‌این باشگاه به نام او در آینده‌ای نزدیک، به صورت رسمی در دفتر شهرداری منطقه کانتابریا و مشاور ارشد ورزشی به امضا خواهد رسید. این انتقال در پی پروسه‌ای طولانی‌مدت به دست آمده و علی سید پس از آنالیز و بررسی قدرت فیزیکی و توانایی تیم، ‌این خرید را انجام داده است.