شعار علیه کاپیتان تیم ملی
دیدار تیم‌های بسکتبال مهرام و توزین الکتریک کاشان با حاشیه‌هایی همراه بود. در کوارتر دوم این بازی زمانی که مهدی کامرانی کاپیتان تیم مهرام و تیم ملی از زمین خارج شد و روی نیمکت تیم نشست، شعارهای تماشاگران کاشانی عوض شد و به جای تشویق تیم خود نام بازیکن حریف را در شعارهای خود ذکر می‌کردند.

شعارهای تماشاگران که با واکنش ملی‌پوش تیم مهرام همراه بود تا آخر بازی ادامه داشت.

شکست ممفیس بدون حدادی
رقابت‌های بسکتبال حرفه‌ای NBA پیگیری شد. در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم ممفیس گریزلیز که حامد حدادی سنتر ایرانی خود را روی نیمکت داشت، در وقت اضافی با نتیجه 102 به 103 مقابل نیواورلینز هورنتز مغلوب شد.

دختر تنیسور ایران در مسابقات آسیایی
الهه اشرفیان تنیسور ایران باهدایت پروشات پارسی مقدم سرمربی تیم ایران در مسابقات دختران کمتر از ۱۴ سال آسیا شرکت خواهد کرد. این دوره از مسابقات با حضور بازیکنان ۱۶ کشور به مدت ۱۰ روز در یانگون میانمار و از گروه دو مسابقات تور قهرمانی کمتر از ۱۴ سال آسیا از فردا آغاز خواهد شد.

خسرو شاهی قهرمان دور امتیازی شد
بهنام خسرو شاهی ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان با اقتدار مقام قهرمانی رقابت‌های مرحله سوم جام‌جهانی پیست را در ماده دور امتیازی کسب کرد و با این حساب امید کاروان ایران برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2012 لندن را افزایش داد.

برای شکست گوگچلیدزه کشتی می‌گیرم
رضا یزدانی دارنده دو مدال برنز وزن ۸۴کیلو در دور رفت لیگ برتر کشتی به بهانه بیماری مقابل گئورگی گوگچلیدزه کشتی نگرفت، اما قبل از دیدار دور برگشت، مدعی شده است که تنها برای شکست گوگچلیدزه کشتی می‌گیرد.

سه ایرانی در آکادمی تیراندازی آسیا
کنفدراسیون تیراندازی آسیا چهار عضو کمیته راهبردی آکادمی تیراندازی آسیا در ایران را انتخاب کرد که از این میان سه تن از اعضا ایرانی هستند. حمید سجادی، معاون سازمان تربیت بدنی، احمد‌رضا‌هامونی‌حقیقت، سرمربی تیم ملی اهداف پروازی و دکتر محمد واعظ‌موسوی، عضو شورای مدیریت فدراسیون بین‌المللی تیراندازی، سه عضو ایرانی کمیته راهبردی آکادمی تیراندازی آسیا هستند.