کمالوند: تا آخرین هفته لیگ علیه عادل مصاحبه می‌کنم

حضور مجتبی شریفی در برنامه هفته گذشته نود چندان برای عادل فردوسی‌پور خوشایند نبود. رییس کمیته انضباطی در آن برنامه یک اتفاق پشت پرده را باز کرد و خطاب به فردوسی‌پور گفت:« تو چرا به من زنگ زدی و گفتی که محرومیت علی کریمی را کم کنم.» همین موضوع برای عادل دردسر بزرگی درست کرده و این بهترین فرصت برای امیر قلعه‌نویی و فراز کمالوند است تا علیه مجری برنامه نود موضع بگیرند. کمالوند که در کنفرانس مطبوعاتی علیه فردوسی‌پور جملاتی را به زبان آورد، حالا صحبت‌های مفصل‌تری را انجام می‌دهد. او حرف‌هایش را این‌گونه آغاز می‌کند:«‌به حرف‌هایی که در مورد عادل زدم اعتقاد کامل دارم. او برای بخشش محرومیت کرار ۵ بار برنامه گذاشت و حتی حقوقدان آورد تا در این مورد بحث کند. حتی اگر یک نفر قتل می‌کرد این همه برایش برنامه نمی‌گذاشتند؛ ولی نمی‌دانم چرا فردوسی‌پور می‌خواهد پدر جاسم کرار را در بیاورد.»

او ادامه می‌دهد: «تمام مشکل فردوسی‌پور با من و تراکتورسازی از سال گذشته شروع شد، یعنی زمانی که بحث اس ام اس‌ها به وجود آمد. آدم که نباید اینقدر کینه‌ای باشد و شمشیر را از رو ببندد. او یک سال و نیم است که به صورت زنده با من صحبت نمی‌کند؛ چون از من می‌ترسد. او با آدم‌هایی می‌خواهد صحبت کند که آنها را گوشه رینگ ببرد و هر چه دلش خواست بگوید.»

کمالوند که با عصبانیت زیادی حرف می‌زند، تاکید می‌کند: «‌آقای فردوسی‌پور، واقعا تو خجالت نکشیدی که به شریفی زنگ زدی و گفتی محرومیت کریمی را کم کن؟ اگر بخشیدن بد است چرا برای جاسم کرار ۵ بار برنامه درست کردی، مگر تو کارمند باشگاه استیل آذین هستی که به کمیته انضباطی زنگ می‌زنی و می‌گویی کریمی را ببخشید. تو با امیر قلعه‌نویی هم مشکل داری و به همین دلیل برای سپاهان مشکل درست می‌کنی.»کمالوند در پایان حرف‌هایش خاطرنشان کرد: «من ول کن این موضوع نیستم و پیش استاندار و نماینده‌های مجلس خواهم رفت تا خیلی از مسائل برایم روشن شود. تماس عادل با کمیته انضباطی مشکوک بوده و او باید در برنامه این هفته نود در مورد کاری که کرده به مردم توضیح بدهد. من تا آخرین هفته لیگ مدام علیه فردوسی‌پور مصاحبه می‌کنم تا او در برنامه نود از هواداران تراکتور عذرخواهی کند. من آویزان این برنامه نیستم که عادل بخواهد صحبت‌هایم را ضبط کند و هر قسمتی را که خودش خواست، پخش کند.»