تری دوباره کاپیتان انگلیس می‌شود
بازوبند سرگروهی «شیرها» بار دیگر به جان تری می‌رسد. فابیو کاپلو پس از آسیب دیدگی ریو فردیناند باید کاپیتان جدیدی را برای تیم ملی فوتبال انگلیس گزینش کند.

«دن فابیو» که در آستانه جام جهانی 2010 و به دنبال رسوایی اخلاقی مدافع آبی‌های لندن او را از کاپیتانی محروم کرده بود، اکنون پیش از دیدارهای آتی شاگردانش به فکر بازگرداندن بازوبند به تری است.

شیاطین سرخ در نیمه‌نهایی
منچستریونایتد با پیروزی مقابل آرسنال به مرحله نیمه نهایی مسابقات FA cup انگلیس صعود کرد. مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی انگلیس شنبه‌شب آغاز شد و تیم‌ منچستریونایتد با پیروزی مقابل حریف خود به دور نیمه نهایی صعود کرد. دراین بازی که شیاطین سرخ در اولدترافورد میزبان توپچی‌ها بودند‌؛ توانستند با گل‌های دقایق 28 فابیو داسیلوا و 49 وین رونی مقابل آرسنال به پیروزی برسند.

بلیت فروشی دربی اینترنتی می‌شود
بلیت‌های دربی هفتادم پایتخت میان تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال روز همان بازی فروخته خواهد شد.عزیزالله محمدی، رییس سازمان لیگ گفت: بلیت فروشی برای جلوگیری از بازار سیاه صبح روز بازی در ورزشگاه آزادی و طبق قیمت‌های قبلی یعنی ۵۰۰۰ ، ۳۰۰۰ و ۲۰۰۰ تومانی فروخته می‌شود. البته در نظر داریم که از سال بعد فروش بلیت را اینترنتی کنیم.

آرسنال به دنبال بازگرداندن ینس‌لمن!
سران باشگاه آرسنال در نظر دارند تا با ینس لمن دروازه‌بان بازنشسته تیم‌شان تماس بگیرند تا بدین ترتیب بتوانند به بحران دروازه بانی تیم‌شان غلبه کنند.این دروازه بان 41 ساله تابستان سال گذشته و با پایان یافتن قراردادش با اشتوتگارت، از فوتبال خداحافظی کرد.لمن در طول سال‌های 2003 تا 2008 دروازه‌بان آرسنال بود و یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های این تیم در کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس بود.