شکایت سرمربی تیم ملی نوجوانان از علیپور

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: از کسانی که علیه من اتهام زدند شکایت کردم تا از خود دفاع کنم. به گزارش فارس، اکبر محمدی درباره شکایت از علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌‌ای فوتبال تصریح کرد: وقتی آقای علیپور بدون اطلاع و تحقیق اتهامی را وارد می‌کند باید آن را ثابت کند. با توجه به جلسه‌ای که با مسوولان فدراسیون داشتم به توصیه آنها قرار شد از طریق کمیته انضباطی این مساله را پیگیری کنم و طبق قانون جلو بروم. وی افزود: من یا تخلف کرده‌ام و باید ثابت شود یا انجام نداده‌ام و کسی که این اتهام را زده باید جواب بدهد. با آبروی من بازی شده است. در قالب یک فرد حقیقی و حقوقی نمی‌توانم اجازه دهم هر کسی در هر پستی به من حمله کند. نیاز دارم جوانان تیم ملی به من اعتماد کنند. من هم از علیپور و هم قنبرزاده مدیرعامل نفت تهران و بیرانوند دروازه‌بان این تیم که علیه من صحبت کرده بود شکایت کردم.

محمدی در خصوص اینکه چرا باشگاه پرسپولیس اقدامی در این زمینه نکرده گفت: این باشگاه چه کار باید بکند؟ به نظر من دیدگاه‌ها باید عوض شود. مشاوره گرفتن از سرمربیان تیم‌های ملی در همه جای دنیا متداول است و چه اشکالی دارد وقتی باشگاهی در مورد بازیکنی از من سوال می‌پرسد نظرم را بگویم؟

وی اضافه کرد: همه توضیحاتم را به علیپور دادم و گفتم از چهار بازیکنی که مدعی شده من به پرسپولیس معرفی کردم دو نفر که اصلا با این تیم قرارداد نبستند و دو نفر دیگر هم یکی بازیکن داماش بوده و دیگری هم سال گذشته در تست این تیم قبول شده بود. با این حال در ادامه این خبرها خبری چاپ شد که از نام اختصاری‌ام استفاده شد و من باید بدانم که چرا با آبرویم بازی شده است؟ من فقط می‌خواهم از خودم دفاع کنم. محمدی در ادامه گفت‌وگو در ارتباط با شرایط تیم ملی جوانان عنوان کرد: کمتر از چهارماه دیگر مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آغاز می‌شود و می‌خواهیم بازیکنان را در بهترین شرایط آمادگی داشته باشیم. بازی‌های تدارکاتی مختلفی را پشت سر گذاشتیم و عملکرد حریفان خود را زیر نظر گرفته ایم. در مرداد ماه برای دو بازی دوستانه به ازبکستان می‌رویم و در شهریور هم با عربستان در کیش بازی می‌کنیم و سفری هم به ایتالیا خواهیم داشت.