حمله مورینیو به یک طرفدار بارسا در فرودگاه

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در حال بازگشت از سفری طول و دراز از میامی به لیسبون پرتغال بود که دردسر جدیدی گریبانگیر او شد. طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندودپورتیوو، مورینیو که برای استراحتی چند روزه به میامی سفر کرده بود، در زمان سوار شدن به هواپیمایی که قرار بود او را از میامی به لیسبون بیاورد، در راهروی بخش «بیزنس کلاس» هواپیما بود که دختر جوانی، با مورینیو درکنار خانواده‌اش روبه‌رو شد.

درحالی که صندلی این دختر بامورینیو چند متری فاصله داشت، بلند فریاد زد: «زنده باد بارسلونا». ولی در زمان پیاده شدن از هواپیما، در حالی که این دختر جوان در بخش ترانزیت، قصد ورود به درگاه دیگری را داشت، با مورینیو روبه‌رو شد که درانتظارش ایستاده بود.

در این حال ابتدا همسر مورینیو شروع به بد و بیراه گفتن و تهدید کردن دختر نمود وسپس خود آقای خاص وارد معرکه شد: «مورینیو در جمع شروع به توهین کردن نمود و بلند بلند فریاد می‌کشید و مرا آشغال و هرزه و کثافت خطاب می‌کرد. آن هم درحالی که صورتش اندازه یک کف دست با صورت من فاصله داشت. او من را تهدید کرد و به من گفت که اگر مرد بودم من را می‌زد و همانجا می‌کشت.» خشم مورینیو باعث تعجب آن دختر و مردم شده بود. به ویژه اینکه او صدایش را بالابرده بود و رو در رو فریاد می‌کشید.