جدال دو تیم سایپا و استقلال برای تصاحب عنوان قهرمانی ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حالی از این هفته وارد مرحله تازه‌ای خواهد شد که این دو تیم باید در خارج از خانه به مصاف رقیبان خود بروند. مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از امروز با برگزاری ۴ بازی وارد هفته بیست و چهارم می‌شود. شروع دیدارهای هفته جاری مصاف سایپا صدرنشین با فولاد سپاهان اصفهان است. شاگردان علی دایی پس از هفته‌ها ناکامی‌ حالا استقلال را در یک قدمی‌خود می‌بینند و کافی است به غفلت خود ادامه دهند تا آبی پوشان صدرنشینی را هم از آنها بگیرند.

دیدار امروز شاید حساس‌ترین بازی فصل سایپا باشد. سپاهان در اوج دوران آمادگی، خود یک مدعی ویژه برای قهرمانی است و می‌آید تا قبل از رویارویی با العین یکی از بهترین بازی‌های خود را در مقابل صدرنشین لیگ برتر به معرض نمایش بگذارد.

شاید ساعت ۱۸ امروز سایپا دیگر صدرنشین لیگ برتر نباشد! احتمال بروز این اتفاق زیاد است. اگر سایپا همچنان روی نوار ناکامی ‌گام بردارد و استقلال همچون نیم فصل نخست تیمی ‌موفق در بازی‌های خارج از خانه نشان دهد و از سد ابومسلم بگذرد آن زمان رنگ صدر جدول از نارنجی به آبی تغییر می‌کند.

البته امروز کار استقلال چندان آسان نیست. حریف ابومسلم است که خود مدعی رسیدن به رده‌های بالای جدول است. تیمی‌که در بازی رفت و برگشت پرسپولیس را شکست داده حتما امروز هم در خانه به دنبال پیروزی است.

* برنامه دیدارهای هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

چهارشنبه (۱۵/۱/۸۶)

برق شیراز- پاس تهران( ورزشگاه حافظیه شیراز)

فولاد سپاهان - سایپا ( ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

استقلال اهواز- پیکان تهران(ورزشگاه تختی اهواز)

ابومسلم - استقلال تهران(ورزشگاه ثامن الائمه مشهد)

جمعه (۱۷/۱/۸۶)

صباباطری - ذوب آهن (ورزشگاه درخشان رباط کریم)

راه آهن - فجر سپاسی(ورزشگاه اکباتان تهران)

ملوان بندرانزلی - فولاد خوزستان(ورزشگاه تختی انزلی)

پرسپولیس تهران- مس کرمان (ورزشگاه آزادی تهران)