دور برگشت مرحله پلی‌اف مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در حالی امروز به اتمام می‌رسد که شانس صعود تیم‌های شیرین فراز کرمانشاه و پگاه گیلان بیش از دو تیم دیگر است.

دور برگشت از مرحله پلی اف مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با برگزاری ۲ دیدار در کرمانشاه و رشت پیگیری خواهد شد. پگاه که بازی رفت برابر شهرداری بندرعباس را با تساوی بدون گل به اتمام رسانده است، دل به کسب موفقیت در بازی برگشت دارد تا شاید با حمایت هوادارانش به آنچه ۲۲ هفته دنبالش بوده دست یابد. قطعا شاگردان مجید جهانپور باید آهنگ بازی خود را در دیدار برگشت عوض کنند، زیرا با ارائه یک بازی تدافعی صرف هیچ عایدی نخواهند داشت.

کمتر کسی فکر می‌کرد شیرین فراز دیدار برابر تراکتورسازی تبریز را با پیروزی پشت سربگذارد اما این تیم برابر شاگردان فرشاد پیوس ایستادگی کرد و به نتیجه‌ای رسید که در حکم طی کردن بخش اعظمی‌از راه صعود به لیگ برتر است. فردا ورزشگاه انقلاب کرمانشاه و تماشاگرانش انتظار تراکتورسازی را می‌کشند تا با غلبه بر این تیم جشن صعود برپا کنند . پیوس و شاگردانش اگر مانند بازی رفت سردرگم و اسیر حاشیه‌ها باشند این جشن زیباتر و پربار تر برگزار خواهد شد.

دیدارهای مرحله پلی آف در دور برگشت در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم برنده مستقیما به لیگ برتر راه پیدا خواهند کرد و تیم‌های بازنده به مصاف دو تیم سقوط کننده از لیگ برتر خواهند رفت تا در نهایت از بین این چهار تیم یک تیم لیگ برتری شود. صنعت نفت آبادان قبلا با رای دیوان عدالت اداری لیگ برتری شده بود.

برنامه دیدارهای دور برگشت از مرحله پلی اف مسابقات لیگ دسته اول:

پنج‌شنبه - ۲۰/۲/۸۶

پگاه گیلان - شهرداری بندرعباس - ساعت ۱۶:۳۰ - ورزشگاه عضدی رشت.

شیرین فراز کرمانشاه - تراکتورسازی- تبریز ساعت ۱۶:۳۰ - ورزشگاه انقلاب کرمانشاه.