علی آبادی: از فدراسیون بسکتبال حمایت می‌کنیم

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت‌بدنی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای حمایت از فدراسیون بسکتبال داریم. محمد علی‌آبادی در حاشیه مراسم اختتامیه هجدهمین دوره رقابت‌های بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا با تقدیر از عملکرد تیم صباباتری ایران، گفت: بسکتبال ما رشد قابل توجهی داشته است. ما در این مدت توانسته‌ایم عنوان‌های خوبی در آسیا به دست آوریم و امروز شاهد بودید که برای نخستین ‌بار یک تیم باشگاهی از ایران قهرمان آسیا شد.

وی ادامه داد: برای تیم صباباتری و بسکتبال کشور آرزوی موفقیت دارم، بی‌تردید از فدراسیون‌های موفقی چون فدراسیون بسکتبال که بدون اصراف در هزینه‌ها می‌توانند موفقیت‌های خوبی به دست آورند، حمایت خواهیم کرد.

محمود مشحون نیز پس از قهرمانی تیم صباباتری در جام باشگاه‌های آسیا گفت: از این پس برنامه‌های فدراسیون بسکتبال برای پیشرفت در آسیا با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

رییس فدراسیون بستکبال می‌گوید: صباباتری عملکرد بسیار خوبی داشت، از این که این تیم توانست برای نخستین‌ بار قهرمانی باشگاه‌های آسیا را به دست آورد، بسیار خوشحالم و از کادر فنی و بازیکنان خوب این تیم تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: این قهرمانی حاصل کار گروهی و همچنین حمایت خوب تماشاگران کشورمان بود. من از تمامی مردمی که در این مدت نماینده بسکتبال کشورمان را یاری کردند، نیز تشکر می‌کنم.

مشحون گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای ادامه موفقیت بسکتبال کشورمان در آسیا داریم که با جدیت آنها را پی‌گیری می‌کنیم.