کمالوند: کارم در کرمانشاه تمام شد

فراز کمالوند پس از جدایی از تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه گفت: پس از مذاکرات در خصوص مسائل کلی با یکدیگر به توافق نرسیدیم و جدایی به سود طرفین بود.

فراز کمالوند گفت: اتفاقی نیفتاده است، در جلسه ای که با مدیرعامل باشگاه شیرین فراز داشتم درباره‌‌ ادامه‌‌ همکاری گفت و گو کردیم اما، پس از مذاکرات در مسائل کلی با یکدیگر به توافق نرسیدیم، به دلیل اختلاف‌نظر در یک سری از مسائل صلاح باشگاه را در جدایی از این تیم دیدم و از شیرین فراز جدا شدم. وی ادامه داد: این جدایی در کمال آرامش و باقی ماندن دوستی‌ها اتفاق افتاد، فرمان کریمی (مدیرعامل شیرین فراز) دوست صمیمی من است که در فصل گذشته هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر داشتیم، با وجود جدایی از این تیم رفاقت و دوستی ما همچنان پابرجا خواهد بود و این جدایی منجر به قطع ارتباط ما نخواهد شد. کمالوند درباره حضورش در شیرین فراز می‌گوید: من مدت یک سال برای شیرین فراز زحمت کشیده و موفق شدم این تیم ۸ ماهه را به لیگ برتر برسانم، می‌دانم که باشگاه به من بدهکار نیست و اصراری بر ماندن در این تیم ندارم، در شرایط کنونی به نفع طرفین بود که این جدایی اتفاق بیفتاد و مطمئن هستم که شیرین فراز مسیر خود را ادامه خواهد داد. او درباره جدایی‌اش از شیرین فراز گفت: من یک مربی حرفه‌ای هستم، روز اول که وارد این باشگاه شدم ساک خود را برای چنین روزی بسته بودم، در دنیای حرفه ای این گونه اتفاقات کاملا طبیعی است و نمی‌توان مانع رخ دادن آنها شد، من تعهد داشتم که شیرین فراز را به لیگ برتر بیاورم و از این که وظیفه‌‌ خود را به بهترین نحو ممکن انجام دادم بسیار خوشحالم.

سرمربی پیشین شیرین فراز با اشاره به پیشنهادهایش از سایر تیم های لیگ برتر می‌گوید: سه تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی مذاکرات جدی را با من داشته و خواهان پیوستن به تیم خود بودند، می‌خواهم با دقت و در آرامش تیم آینده خود را انتخاب کرده تا در لیگ فصل آینده خاطرات خوشی را پشت سر بگذارم، هنوز پیوستن به هیچ تیم قطعی نشده است اما، مطمئن هستم به تیمی خواهم پیوست که پتانسیل قهرمانی داشته باشد، اولویت اصلی من وجود این مساله بوده و مسائل مالی برای من در درجه دوم اهمیت قرار دارد. وی ادامه داد: خوشبختانه در هر تیمی که مربیگری کرده‌ام ارتباط بسیار نزدیک و صمیمانه‌ای با مدیران آنها داشته و فارغ از مسائل کاری با مدیران رفیق بودم، می‌دانم که در تیم آینده‌ام نیز این اتفاق خواهد افتاد و با ارتباطی نزدیک و هماهنگی با مدیران باشگاه فصل خوبی را رقم خواهیم زد.