همه چیز آماده است تا حمید استیلی هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد. کمک مربی سابق‌هان و دنیزلی مدعی شد پس از بازگشت از هلند مذاکرات نهایی را با حبیب کاشانی انجام خواهد داد تا کارش را به طور رسمی‌در این باشگاه شروع کند.

با تثبیت جایگاه استیلی در اولین گام هشت بازیکن از لیست این تیم کنار گذاشته خواهند شد که سرشناس‌ترین آنها باقری و معدنچی محسوب می‌شوند. هرچند مسوولان باشگاه پرسپولیس انجام مذاکره با گزینه‌های مختلف را تکذیب می‌کنند ولی استیلی حتی لیست بازیکنان مورد نظرش را به حبیب کاشانی داده و چند بازیکن هم طبق تصمیم او در لیست مازاد قرار گرفته‌اند.

به نقل از منابع نزدیک به این مربی جوان، استیلی که در حال حاضر برای شرکت در یک کلاس مربیگری در هلند به سر می‌برد، چند روز پیش به صورت تلفنی با حبیب کاشانی مذاکراتی داشت. موضوع اصلی گفت‌و‌گوی وی به حذف چند بازیکن از لیست فصل آینده برمی‌گشت و همچنین در خصوص جذب بازیکنان جدید تبادل نظر صورت گرفت. استیلی در پست دفاع نام محمد نصرتی و سیدجلال حسینی را در لیست موردنظر خودش قرار داده، در خط‌هافبک هم بازیکنانی چون عادل کلاه‌کج، مازیار زارع، حامد کاویانپور و میثم منیعی جزو گزینه‌های وی هستند.

در خط حمله هم استیلی روی محسن خلیلی حساب باز کرده و از مدیرعامل باشگاه خواسته تا تحت هر شرایطی این بازیکن را جذب کند. حتی گفته می‌شود مهاجم فصل گذشته سایپا با کاشانی به توافقات نهایی رسیده است.

در حال حاضر اکثر بازیکنان پرسپولیس در انتظار معرفی سرمربی تیم هستند تا وضعیت‌شان مشخص شود. البته آخرین اخبار حاکی از آن است که بازیکنانی چون کریم باقری، مهرزاد معدنچی، محسن زارعی، طارق جبان، زیاد شعبو، داریوش رضاییان، داود سیدعباسی و فراز فاطمی‌در لیست مازاد پرسپولیس قرار خواهند گرفت و استیلی برای فصل آینده نظری روی آنها ندارد.