بردن پرسپولیس سخت نیست

گروه ورزش ـ کمتر از یک هفته تا شروع لیگ ششم باقی مانده. ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر ایران آماده شروع مسابقات هستند. آنها تمرینات آماده‌سازی خود را پشت سر گذاشتند و منتظرند تا ۱۸ شهریور هر چه زودتر از راه برسد. در هفته اول این رقابت‌ها ابومسلم در مشهد میزبان پرسپولیس است. بهترین تیم شهرستانی فصل گذشته می‌خواهد با خداداد عزیزی و میثاقیان امسال یکی از مدعیان قهرمانی باشد. اعضای کادر فنی این تیم از همین حالا برای اولین بازی خود مقابل پرسپولیس نقشه کشیدند. آنها معتقدند که اولین بازی لیگ را با ۳ امتیاز شروع می‌کنند و شکست ۳ بر ۲ جام حذفی را جبران می‌کنند.

خداداد عزیزی مدیر سازمان فوتبال ابومسلم در این باره می‌گوید: «شروع لیگ برای ما دو حالت دارد. یا پرسپولیس را می‌بریم. یا از آنها می‌بازیم. اما با تمرینات خوبی که در این مدت انجام دادیم فکر می‌کنم لیگ را با برد آغاز می‌کنیم. این بازی در مشهد انجام می‌شود و ما می‌توانیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم. شکست دادن پرسپولیس کار خیلی سختی نیست.»

هفته اول لیگ برای همه تیم‌ها سخت است. در هفته‌های اول بیشتر تیم‌ها شرایط بازی را ندارند. مخصوصا اگر بازیکن جدیدی به لیست تیم اضافه شود. مربیان برای هماهنگ کردن آنها حداقل به سه هفته بازی احتیاج دارند. ابومسلم فصل گذشته تیم یکدست و منظمی در لیگ داشت. یکی از دلایل موفقیت این تیم در فصل گذشته به خاطر بازیکنان هماهنگ بود. آنها چند سال بود که در کنار یکدیگر بازی می‌کردند و کاملا هماهنگ بودند. اما در فصل جدید همه چیز فرق کرده، چند مهره کلیدی این تیم جدا شده‌اند و به جای آنها چند بازیکن جوان به لیست ابومسلم اضافه شدند. مربی ابومسلم در این باره می‌گوید: «سال قبل ابومسلم تیم یکدست و هماهنگی بود. چون بازیکنان این تیم چند سال در کنار یکدیگر بازی کرده بودند. اما امسال چند بازیکن جوان به لیست تیم اضافه شده و برای هماهنگ کردن آنها به زمان احتیاج داریم. من قول می‌دهم امسال ابومسلم تیم بهتری در لیگ داشته باشد.»

ابومسلم در هفته اول لیگ برتر حریف سرسختی را پیشرو دارد. پرسپولیس با دنیزلی می‌خواهد در فصل جدید قهرمان لیگ شود!