مهدوی‌کیا: روبه‌روی ایران بازی می‌کنم

هامبورگ از چهار بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا، امتیازی کسب نکرده است. این تیم علاوه بر حذف از لیگ قهرمانان، هیچ امیدی برای حضور در جام یوفا هم ندارد. مهدوی‌کیا و یارانش فصل بدی را شروع کردند و وضعیت مناسبی ندارند. هامبورگ رفته‌رفته رکورددار تساوی‌های بوندسلیگا می‌شود.

فعلا روند ناکامی‌های تیم ما ادامه دارد. متاسفانه این هفته هم مساوی کردیم و با توجه به برد هانوفر و بوخوم، به رده هفدهم سقوط کردیم. شرایط تیم خوب نیست و باید بیشتر کار کنیم.

مشکل اصلی هامبورگ را در چه مساله‌ای می‌بینی؟

ما خوب بازی می‌کنیم اما، مشکل‌مان گلزنی است. در حدود هفتاد درصد باز‌ی‌هایی که انجام داده‌ایم، تیم برتر زمین بوده‌ایم اما، مشکل گلزنی باعث شده که نتوانیم پیروز بازی باشیم.

امروز هم که باید با آرسنال بازی کنید.

بله، بی‌تردید بازی سختی در لندن خواهیم داشت. برای ما لیگ قهرمانان و جام یوفا تمام شده است اما، آرسنال برای صعود باید ما را شکست بدهد. ما در دیدار مقابل آرسنال برای حیثیت باشگاه هامبورگ بازی خواهیم کرد.

در ترکیب هامبورگ قرار داری؟

هنوز چیزی از سوی باشگاه اعلام نشده است.

بازی تیم‌ملی برابر کره جنوبی را تماشا کردی؟

متاسفانه به دلیل همزمانی تمرین هامبورگ با بازی تیم‌ملی، نتوانستم دیدار برابر کره جنوبی را ببینم اما، پیروزی دو بر صفر، نتیجه بسیار خوبی است و نشان می‌دهد که تیم ایران برتر از کره بوده است. خوشبختانه با این پیروزی، با اقتدار به جام ملت‌ها صعود کردیم.

برای حضور پرقدرت در جام ملت‌ها چه باید کرد؟

انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های قدرتمند، مهم‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد.

تیم‌ملی، دی ماه با بایرن مونیخ و هامبورگ بازی دارد. نظرت در این باره چیست؟

بازی‌های بسیار مفیدی خواهد بود. این دو تیم جزو بهترین تیم‌های باشگاهی اروپا هستند و رویارویی با این دو، می‌تواند تیم‌ملی را در وضعیت مسابقه‌ای جدی قرار دهد.

در دیدار ایران برابر هامبورگ، در ترکیب کدام تیم خواهی بود؟

در آن زمان در اردوی تیم هامبورگ هستم و فکر می‌کنم که باید در ترکیب هامبورگ باشم و روبروی ایران بازی کنم، البته به طور کامل این مساله مشخص نیست.