توقف بارسلونا مقابل لوانته

گروه ورزش- در آغاز هفته سیزدهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا، بارسلونای صدرنشین در زمین لوانته با نتیجه یک بر یک متوقف‌شد.ابتدا بارسلونا با گل دقیقه ۴۱ دکو، هافبک پرتغالی خود از میزبان پیش افتاد، اما آلوارو در دقیقه ۷۷ گل تساوی را برای لوانته به ثمر رساند. در این بازی رایکارد به تعدادی از بازیکنان اصلی خود از جمله رونالدینیو برای بازی مقابل وردربرمن استراحت داد تا با آمادگی کامل در این بازی حساس ظاهر شوند. ادامه صدرنشینی اینترمیلان

گروه ورزش- هفته چهاردهم مسابقات سری A ایتالیا با پیروزی اینتر مقابل سیه‌نا آغاز شد. اینترمیلان صدرنشین سری A با دو گل بورودسیو(۱۱) و کرسپو(۵۴) سیه‌نا را در سن‌سیرو شکست داد و تیم رم دیگر مدعی سری A دو بر یک از سد آتلانتا گذشت. گل‌های این بازی برای رم توسط توتی در دقایق ۵۰ و ۶۳ و تک گل آتلانتا توسط زامپاگنا(۱۹) به ثمر رسید.

‌ یووه صدرنشین سری B شد

گروه ورزش - تیم یوونتوس جمعه شب با وجود تساوی یک بر یک مقابل جنوا در صدر جدول مسابقات سری B ایتالیا قرار گرفت. پاول ندود، بازیکن اهل چک یوونتوس در دقیقه ۷۱ با یک ضربه آزاد دیدنی پس از برخورد توپ به ایوان یوریچ به سمت دروازه منحرف شد تا یووه پیش بیفتد. دو دقیقه بعد یوریچ هافبک کروات جنوا گل تساوی را به ثمر رساند. در پایان این بازی ندود دومین کارت زرد را از داور دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

لیپی: سرمربی تیم ملی نمی‌شوم!

گروه ورزش - مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا احتمال قبول کردن سرمربیگری در یکی از تیم‌های ملی را در آینده بعید دانست. لیپی ۵۸ ساله در مصاحبه‌ای گفت: «با وجود اینکه با پیشنهادهای زیادی برای مربیگری در برخی تیم‌های ملی مواجه هستم، اما هیچ علاقه‌ای برای قبول این پیشنهاد ندارم و ترجیح می‌دهم در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ کار خود را مجددا با مربیگری در تیم‌های باشگاهی آغاز کنم.»

هانوفر بدون هاشمیان برد

گروه ورزش- تیم فوتبال هانوفر آلمان که وحید هاشمیان، مهاجم ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد، در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم بوندس‌لیگا مقابل تیم کوتبوس با تک گل استفان چروندولو یک بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی‌ هاشمیان به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم قرار نگرفت.

شکست قطر مقابل ازبکستان

گروه ورزش- در سومین روز از مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی دوحه قطر، ۶ دیدار برگزار شد که قطر، میزبان مسابقات با نتیجه یک بر صفر مقابل ازبکستان شکست خورد. بحرین ۶ بر یک بنگلادش را شکست داد. اردن مقابل امارات یک بر یک مساوی کرد. کره‌جنوبی ۲ بر صفر ویتنام را از پیش رو برداشت، کویت با دو گل فلسطین را مغلوب کرد. تایلند نیز با دو گل قرقیزستان را شکست داد.