کاظمیان با پرسپولیس تمرین کرد

گروه ورزش - آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با ذوب‌آهن در ورزشگاه کارگران انجام شد. جواد کاظمیان، مهاجم ایرانی الشعب امارات که در‌حال‌حاضر در تهران به سر می‌برد در این تمرین حضور یافت و به اتفاق سایرین زیرنظر دنیزلی تمرین کرد. نکته قابل توجه اینکه باقری و سیدعباسی به دلیل مصدومیت با پرسپولیس به اصفهان نمی‌روند. آینده‌ای مبهم در انتظار کریمی

گروه ورزش - بازیکن ایرانی باشگاه بایرن مونیخ در سال جدید میلادی هم حضور موفقی در لیگ فوتبال آلمان نخواهد داشت.البته این پیش‌بینی نشریه ورزشی کیکر است که باعث شده علی کریمی قید بازی در بایرن مونیخ را بزند.بر همین اساس کریمی امروز قرار است به دبی برود تا تکلیف خود را با بایرن مونیخ و ماگات روشن کند.

اکبرپور رضایت‌نامه می‌خواهد

گروه ورزش - دلیل اصلی اخراج سیاوش اکبرپور از استقلال رفتار غیراخلاقی این بازیکن در طول مسابقات است.اکبرپور در این خصوص گفت: بازیکن اخراجی رضایت‌نامه می‌خواهد اگر مرا نمی‌خواهند باید رضایت‌نامه‌ام را بدهند تا بروم. اما آنچه مسلم است کسی که در این بین ضرر می‌کند استقلال است نه من. چون تیم زیاد است.

حکم استقلال لغو نشد

گروه ورزش- رییس هیات‌مدیره استقلال سه‌شنبه شب دقایقی با مسوول اجرایی سازمان لیگ برتر صحبت کرد. بازی این تیم در مقابل پاس قرار است بدون تماشاگر برگزار شود و استقلالی‌ها به تکاپو افتاده‌اند تا محرومیت در نظر گرفته شده را به حداقل ممکن برسانند. البته سازمان لیگ درخواست استقلالی‌ها را قبول نکرد.

شفیع‌زاده یک قدم به استقلال نزدیک‌تر شد

گروه ورزش- «علی شفیع‌زاده مذاکرات خوبی با اعضای هیات‌مدیره استقلال داشته است. قرار است شفیع‌زاده پیشنهاد‌های خود را مکتوب به هیات‌مدیره ارائه کند و پس از بررسی نظر نهایی را بدهیم». این اظهارات حمیدرضا آصفی، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال است که به نظر می‌رسد به نتایج خوبی با مدیرعامل پولدار استقلال اهواز رسیده است. به گفته آصفی، احتمال حضور شفیع‌زاده در استقلال بسیار زیاد است.

اردوی ۷روزه آبی‌ها در دبی

گروه ورزش- استقلال اهواز برنامه خود را برای روز‌های تعطیل نیم‌فصل تدارک دیده است که مهم‌ترین آن برپایی اردویی ۷۵روزه در دبی است. پس از چهار روز این تیم در تهران اردو می‌زند تا آماده تورنمنت بندرعباس شود.آبی‌پوشان اهوازی در‌حال‌حاضر در جایگاه پنجم لیگ برتر قرار دارند.

استقلالی‌ها و علی‌آبادی دور یک میز

گروه ورزش- براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود، هیات‌مدیره استقلال دیروز با علی‌آبادی نشستی را به منظور حل مشکلات این تیم برگزار کنند، اما سفر رییس‌جمهور به استان خوزستان این نشست را به اوایل هفته آینده موکول کرد. همچنین احتمال دارد با توافق هیات‌مدیره و سازمان تربیت‌بدنی ساختار مدیریت باشگاه نیز در آینده‌ای نزدیک تغییر کند.

استقلال از دایی شکایت می‌کند

گروه ورزش- علی دایی در جریان بازی هفته چهاردهم لیگ برتر با محمود فکری درگیر شد. پس از این دیدار دایی بازیکنان استقلال را متهم به فحاشی کرد. بر این اساس باشگاه استقلال تصمیم گرفته از سرمربی و بازیکن سایپا به کمیته انضباطی فدراسیون به خاطر آن ادعا، شکایت کنند.

آپولون تیم جدید زندی

گروه ورزش- فریدون زندی که در نیم فصل اول لیگ دسته دوم باشگاه‌های آلمان در تیم کوبلنز حضور داشت با قراردادی کوتاه‌مدت و تا پایان فصل ۰۷-۲۰۰۶ به آپولون قبرس رفت. زندی قبل از سفر به قبرس ۴۱گل در بوندس‌لیگا به ثمر رسانده بود.

دربی اهواز شنبه برگزار می‌شود

گروه ورزش- دربی اهواز که قرار بود ۳روز پیش برگزار شود با موافقت باشگاه فولاد به شنبه هفته آینده افتاد. زمان برگزاری این دیدار به علت سفر ریاست‌جمهوری به استان خوزستان لغو شد.

افشارزاده این بار به چین می‌رود

گروه ورزش- رییس فدراسیون وزنه‌برداری کشور چین هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به فدراسیون وزنه‌برداری ایران از بهرام افشارزاده سرپرست این فدراسیون دعوت کرد تا پیش از سفر به ماکائو، محل برگزاری انتخابات کنفدراسیون آسیا، دیدار و نشستی را در پکن با هم داشته باشند. به همین خاطر قرار است افشارزاده به چین سفر کند.

والیبالیست‌های زن ایرانی در الشارجه

گروه ورزش- پدیده بلوری‌زاده و زینب گیوه‌ای دو بازیکن ملی‌پوش زن ایرانی به امارات می‌روند تا در رقابت‌های قهرمانی این کشور که از ۲۱بهمن ماه آغاز می‌شود، شرکت کنند. نامه‌نگاری مربوط به اعزام این بازیکنان از طریق فدراسیون، سازمان تربیت‌بدنی و حراست انجام شد. اما راستی‌ها هم قول داده‌اند مسابقات در محیطی کاملا زنانه با پرسنل و کادر زن انجام شود.

برترین‌های بدمینتون مشخص شدند

گروه ورزش- روز گذشته نفرات برتر دور نهایی مسابقات قهرمانی بدمینتون ایران معرفی شدند. در این رقابت‌ها که به مدت سه روز و به میزبانی اراک برگزار شد، ۱۰۰بدمینتون باز در قالب ۱۵تیم در سه بخش تیمی، انفرادی و دو نفره با هم به رقابت پرداختند. علی شاه‌حسینی، غلامرضا باقری، نیک‌زاد شیری، یارا پهلوان، اشکان فصاحتی، جلال اسکندری، آرش عبدالحمیدیان، فواد ناصرزاده، محمد کریمی، مهدی کریمی، نیمادارین و علی واحدی به عنوان نفرات برتر مشخص شدند.