فیگو به الاتحاد پیوست

گروه ورزش- لوئیز فیگو، بازیکن سابق رئال مادرید دیروز با امضا قراردادی ۱۵ماهه به الاتحاد عربستان پیوست. فیگو ۳۴ساله از پنجم ژانویه زردپوشان الاتحاد را همراهی می‌کند.

مطبوعات پرتغالی مبلغ قرارداد کاپیتان تیم‌ملی پرتغال را چهارونیم میلیون یورو عنوان کردند. فیگو هدف از حضورش در فوتبال عربستان را پشت‌سر گذاشتن آخرین سال‌های فوتبال حرفه‌ایش می‌داند و در صورت موفقیت تیم جدیدش در رقابت‌های لیگ عربستان می‌تواند فصل آتی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. ونگر: هانری را از این به بعد ببینید

گروه ورزش- آرمن ونگر، سرمربی آرسنال اطمینان داد، تیه‌ری‌ هانری موتور موفقیت تیمش در فصل جاری را روشن خواهد کرد. این تیم سه‌شنبه شب در دیداری پرگل ۴بر صفر چارلتون را درهم کوبید. هانری با به ثمر رساندن یک گل و دادن ۲پاس گل بازی خوبی را به نمایش گذاشت. ونگر می‌گوید: «هانری در وضعیت روحی مطلوبی قرار دارد و با اشتیاق و آمادگی به تیم بازگشته و من اطمینان دارم که تا پایان ماه مه هانری بزرگ را خواهید دید».

کره‌جنوبی با یونان بازی می‌کند

گروه ورزش- در دیداری دوستانه تیم کره‌جنوبی به مصاف یونان، قهرمان اروپا می‌رود. قرار است بازی این دو تیم در روز پنجم فوریه در انگلستان برگزار شود. ورزشگاه اختصاصی فولام (کراون کاتیج) محل برگزاری این بازی خواهد بود. یونان قهرمان اروپا در سال ۲۰۰۴سال گذشته در دیداری دوستانه با نتیجه یک بر یک مقابل عربستان متوقف شده بود.

مانچینی تا ۱۰سال دیگر در اینتر!

گروه ورزش- روبرتو مانچینی سرمربی اینترمیلان قصد دارد، به مدت ۱۰سال دیگر در این تیم مربیگری کند. مانچینی، می‌گوید: «چنانچه سران تیم بخواهند، حاضرم به مدت ۱۰سال قراردادم را تمدید کنم. ما امسال به دنبال کسب افتخارات بزرگی هستیم و برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.»

اینتر امسال با ۴۸امتیاز قهرمانی نیم‌فصل اول را به دست آورد.

کاناوارو: با رئال قهرمان می‌شویم

گروه ورزش- فابیو کاناوارو دارنده توپ طلای اروپا و بهترین بازیکن جهان تکرار بازی‌های درخشان سال ۲۰۰۶ را بسیار دشوار می‌داند. او می‌گوید: «خیلی سخت است مثل سال قبل ظاهر شوم چون حتی یک اشتباه هم می‌تواند سیل انتقادات را به سود من سرازیر می‌کند». کاناوارو ادامه داد: تلاش می‌‌کنم از این شرایط ایده‌آل خارج نشوم و در نیم فصل دوم به همراه رئال‌‌مادرید قهرمانی در لالیگارا تجربه کنیم.»