مصطفی دنیزلی، سرمربی ترکیه‌ای پرسپولیس که از شکست ۴ بر ۳ این تیم برابر ابومسلم خراسان همچنان ناراحت است، می‌گوید هنوز به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی امیدوار است. او در حالی این حرف را می‌زند که تیم‌اش برابر ابومسلم بازی ضعیفی در نیمه دوم انجام داد: پرسپولیس در بازی برابر ابومسلم شرایط خوبی نداشت. ما خیلی از بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم. این شکست را پذیرفته‌ام؛ اما، به همه بازیکنان تاکید کرده‌ام که یک بازی می‌تواند هر نتیجه‌ای را به دنبال داشته باشد. شکست برابر ابومسلم را فراموش کرده‌ایم و به بازی با مس کرمان می‌اندیشیم.

دنیزلی به خودش امید می دهد. او می‌گوید: «در بازی هفته هفدهم، نیکبخت واحدی و بادامکی را در اختیار داریم. بی‌تردید بازی بهتر و حساب شده‌تری را انجام خواهیم داد.»

او حرف‌های خود را اینطور ادامه می‌دهد: «پرسپولیس می‌تواند قهرمان جام حذفی فوتبال ایران باشد. شرایط خوبی در جام حذفی دارد و تحت هر شرایطی به دنبال قهرمانی هستیم.»

دنیزلی با اشاره به حاشیه‌های شکست برابر ابومسلم می‌گوید: قصد ترک پرسپولیس را ندارم. در پرسپولیس خواهم ماند تا رقابت‌های لیگ و قراردادم به پایان برسد.

دنیزلی همچنین با اشاره به نشست اخیر خود با انصاری‌فر توضیح می‌دهد: «این یک نشست طبیعی است که هر هفته برگزار می‌شود. در مورد شرایط تیم به مدیرعامل توضیح دادم، هیچ بحث خاصی مطرح نیست.»

سرمربی ترکیه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس حاضر نشد درخصوص شایعاتی که در مورد مبلغ قراردادش با پرسپولیس مطرح شده است توضیحی دهد.