اسکار ایتالیا برای کاناوارو

فاینال اسپورت‌نیوز- فابیو کاناوارا در مراسمی که به نام اسکار فوتبال ایتالیا مطرح است به عنوان برنده این اسکار معرفی شد. این انتخاب پس از اینکه کاناوارو پیش از این به عنوان بهترین بازیکن فوتبال ایتالیا و همچنین بهترین مدافع این کشور برگزیده شده بود، سومین عنوانی بود که کاپیتان تیم ملی ایتالیا از ابتدای سال ۲۰۰۶ در ایتالیا کسب کرده است. کاناوارو همچنین از سوی فیفا به عنوان برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۶ میلادی معرفی شد که اولین‌بار بود یک مدافع موفق به کسب این افتخار بزرگ می‌شد. دو شتر جایزه آقای گلی

فوتبال آسیا- فدراسیون فوتبال امارات‌عربی متحده پس از درخشش «اسماعیل مطر» در رقابت‌های فوتبال کشورهای عرب حوزه خلیج‌فارس و صعود این تیم به دیدار پایانی‌، به این بازیکن دو شتر جایزه داد.

مطر در مرحله نیمه نهایی این مسابقات مقابل تیم عربستان در وقت اضافی تک گل پیروزی تیم امارات را به ثمر رساند.

هر شتر ۴۰۰هزار درهم امارات (۱۰۹هزار دلار آمریکا) ارزش داد. اسماعیل مطر مهاجم تیم امارات با ۴گل زده بهترین گلزن پیکارهای فوق شد.

مک‌لیش سرمربی اسکاتلند شد

خبرگزاری فرانسه- فدراسیون فوتبال اسکاتلند‌، «آلکس مک‌لیش» را به عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتبال این کشور برگزید. در پی کناره‌گیری «والتر اسمیت»، فدراسیون فوتبال اسکاتلند‌، «مک لیش» را برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور برگزید. اسمیت اواخر ماه‌جاری میلادی هدایت تیم فوتبال گلاسکو رنجرز را برعهده گرفت.

شاراپووا، برترین تنیس‌باز زن جهان

«ماریا شاراپووا» تنیس‌باز معروف روس، از سوی انجمن تنیس زنان «W.T.A » به عنوان تنیس‌باز برتر جهان معرفی شد.

انجمن تنیس زنان یک انجمن بین‌المللی است که مرکز آن در آمریکا قرار دارد. شاراپووا با کسب سه هزار و ۹۱۸امتیاز در مکان نخست جدول رده بندی است و «ژوستین‌انن آردن» از بلژیک و «آملی مورسمو» فرانسوی به ترتیب با سه هزار و ۳۱۱و دو هزار و ۹۰۰امتیاز در مکان‌های دوم و سوم این جدول قرار گرفتند.

اختلاف یک میلیون یورویی رونالدو

انتقال «رونالدو» بازیکن برزیلی تیم رئال مادرید اسپانیا به تیم آث میلان ایتالیا همچنان در ابهام قرار دارد. مسوولان دو باشگاه رئال مادرید و آث‌میلان هنوز بر سر مبلغ قرارداد این بازیکن به توافق نرسیده‌اند. رئالی‌ها خواستار دریافت هشت میلیون یورو شده‌اند که مسوولان باشگاه آث میلان حاضر به پرداخت هفت میلیون یورو آن هم در چهار قسط شده‌اند. این در حالی است که رونالدو در آزمایشات پزشکی تیم فوتبال آث میلان شرکت کرده است.