۱۳۰نماینده مجلس در بیانیه‌ای از ورزشکاران تیم‌های والیبال جوانان، دوومیدانی و بسکتبال مردان به دلیل کسب افتخارات اخیرشان تقدیر کردند.

در این بیانیه که پیش از پایان جلسه علنی دیروز قرائت شد آمده است: یکبار دیگر حضور پر صلابت و توانمند جوانان غیور ایران زمین در آوردگاه بین‌المللی باعث به وجد آمدن غرور ملی ایرانیان شد. پیروزی عزیزانمان در رشته‌های ورزشی والیبال جوانان جهان، دوومیدانی و بسکتبال آسیا که افتخاری ماندگار در ورزش کشور محسوب می‌شود را به مربیان، مسوولان، جامعه ورزش و ملت بزرگ و شریف ایران تبریک عرض می‌کنیم.

بدون تردید آن چه دوشادوش این افتخارات اهمیت دارد، حفظ و اشاعه ارزش‌های اخلاقی، فرهنگی و معرفی شخصیت و شان ایرانی مسلمان است چنان که کسب اولین مدال دوومیدانی بانوان آسیا با رعایت حجاب اسلامی، موید این افتخار مضاعف است. قطعا، تداوم این نگرش و برنامه‌ریزی‌های صحیح و اصولی می‌تواند نویدبخش موفقیت‌های بزرگ‌تر برای ورزش ایران به خصوص در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن باشد.

ما اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به همراه کلیه نمایندگان مردم بزگوار ایران نیز در ادامه حمایت‌های مادی و معنوی صورت گرفته در دوران فعالیت مجلس هفتم،‌ وظیفه خود می‌دانیم تا در جهت تقویت این نگرش و انجام تمهیدات لازم برای برنامه‌ریزی فوق و تحقق آن از هیچ‌گونه تلاشی مضایقه نکنیم.